میز خدمت الکترونیکی

ستاد مرکزی هماهنگی جوانی جمعیت

امروز : 04 دی 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/04/04 - 12:58
  • 240
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z7AS
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

بیش از دو هزار کد QR برای سنجش رضایت مراجعان از خدمات کارکنان صادر شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان از صدور بیش از دو هزار کد QR برای سنجش رضایت مراجعان از خدمات ارائه شده توسط کارکنان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نجات خیری پور با بیان این مطلب اظهار داشت: این کدهای QR که به منظور تکمیل پرسشنامه‌های الکترونیکی رضایت‌سنجی طراحی شده‌اند، به مراجعان دانشگاه اعم از بیماران، دانشجویان و سایر افراد ارائه می‌شوند تا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص عملکرد کارکنان در بخش‌های مختلف دانشگاه به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

 

وی افزود: این کدها به لحاظ ظاهری، شامل نام، عکس، پست سازمانی و سایر مشخصات کارمند مربوطه بوده و از نظر فنی نیز فاقد هرگونه نقص هستند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر وجود مشکل در اسکن این کدها دریافت نشده است، گفت: تمامی کدهای چاپی در قاب‌های مخصوص تهیه شده و بر روی میز کارکنان و در معرض دید عموم مراجعان قرار گرفته است.

 

دکتر خیری پور در پایان از کلیه مراجعان دانشگاه خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود از طریق این کدهای QR، در ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط این دانشگاه یاری رسان باشند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,توسعه
  • کد خبر : 131107
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین