میز خدمت الکترونیکی

ستاد مرکزی هماهنگی جوانی جمعیت

امروز : 01 دی 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال


 امام خمینی (ره): یک فرد خدمتگزار در جمهوری اسلامی باید:
در کار او صداقت، در نگاه او محبت و حیا، در اندیشه او خیرخواهی، در رفتار او شادابی، در سکوت او دقت، در تلاش او  اخلاص و جدیت باشد.

 پیام مقام معظم رهبری:
 دوستان عزیز (ادارات بازرسی) یکی از دشوارترین مسئولیت ها را در نظام اسلامی بر دوش گرفته اند این بارسنگین را و مسئولیت عظیم را مهم بشمارید و خدا را شکر کنید و با دقت و وسواس این وظیفه را انجام دهید.

 

مدیریت وکارکنان اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، ضمن استقبال از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزنده مراجعین محترم و همکاران گرانقدر در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، خود را متعهد می دانند درحفظ این امانت بزرگ، نهایت کوشش و توان خویش را بکارگیرند و اجرای مفاد این پیمان نامه را به عنوان منشور اخلاقی و رفتاری مدیر و کارکنان این اداره، سرلوحه کار و خدمات خود قرار دهند.


  • پرهیز از ایجاد جو تشویش اذهان عمومی، شایعه سازی، تهمت، غیبت و.... به عنوان یک وظیفه قانونی و شرعی

  • استفاده صحیح از اختیارات و قدرت سازمانی و رعایت قوانین و مقررات و ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، قانون گرائی و تعمیم آن در واحدهای دانشگاه

  • تلاش در جهت صیانت از حقوق شهروندی، تقویت ارزشهای اخلاقی، اسلامی و اجتماعی در محیط کار

  • امانتداری، حفظ اسرار ارباب رجوع و رعایت حریم خصوصی افراد و تلاش در جهت حفظ آبرو و اسرار کارکنان و  خودداری از افشای اسناد محرمانه  به عنوان یک اصل اخلاقی و وظیفه قانونی

  • انتقال تجربیات و ارائه اطلاعات در جهت انجام خدمات بهینه به همکاران، بر قراری توازن و اعتدال متناسب فعالیت در محیط کار

  • پرهیز از هر گونه مظاهر فساد اداری از قبیل سفارش، هدیه غیر متعارف و وجه نقد و ...

  • حسن رفتار،پرهیز از تبعیض، رعایت عدالت و انصاف، ایجاد فضای صمیمانه و برقراری حس اعتماد متقابل در تعامل با همکاران و ارباب رجوع

  • ارائه راهنمایی و اطلاعات لازم به مراجعین بمنظور سهولت انجام امور آنان ؛ توجه به درخواست های معقول و قانونی مراجعین و تلاش درجهت برآورده نمودن آنها.

  • شناسائی متخلفان و قانون گریزان و برخورد متناسب و قانونی با آنان

  • واقع بینی و رسیدگی منصفانه و بی طرفانه به شکایات و پرهیز از برخورد متعصبانه و جانبدارانه در ارتباط با شکایات دریافتی

  • ارائه نظرات کارشناسی و انتقادات  و پیشنهادات راهگشا و سازتده جهت پیشبرد اهداف دانشگاه
تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین