میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/04 - 09:22
  • 425
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYVa

دانشگاه علوم پزشکی آماده رسیدگی به شکایت های مردمی از خدمات در حوزه های مختلف سلامت می باشد

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همشهریان گرامی می توانند شکایت های خود از خدمات در حوزه های مختلف بهداشت، درمان، غذا و دارو و ... را با مستندات و جزییات لازم در واحدهای مرتبط دانشگاه ثبت کنند تا امکان پیگیری فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حسن صفری افزود: این دانشگاه آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی، درمانی، غذا و دارو و سایر موارد در حوزه سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است و شماره 190 نیز شماره اختصاصی رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه سلامت در وزارت بهداشت در سراسر کشور می باشد.

همشهریان ارجمند می توانند در صورت نیاز به صورت حضوری به ستاد مرکزی دانشگاه و یا معاونت های بهداشتی، درمان، غذا و دارو و شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل به آدرس های ذیل مراجعه نمایند.

معاونت بهداشت دانشگاه:

 فاز 2 ناجی اباد - بلوار نارنجستان-

شماره تماس: 55420001

 

معاونت درمان دانشگاه:

خیابان آیت الله شهید بهشتی جنب زایشگاه شبیه خوانی،

شماره های تماس:

55463399 و 55442015

 

معاونت غذا و دارو دانشگاه:

 انتهای خیابان طالقانی.

 شماره تماس: 55473025- داخلی ۱۰۶

 

اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی دانشگاه:

میدان 15 خرداد-روبروی دبیرستان امام خمینی (ره)- ستاد مرکزی دانشگاه-

شماره تماس: 55103199

 

شبکه بهداشت و درمان آران وبیدگل:

آران و بیدگل- خیابان امام خمینی، نبش ولایت ۳۱

شماره تماس:54706801

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14819
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین