1-تهیه و تنظیم پیش نویس کلیه مکاتبات اداری بیمارستان و کارشناس مرکز.
2-صدور احکام حقوقی کلیه پرسنل تحت پوشش.
3-تنظیم لیست اضافه کار و حق مشارکت.
4-تنظیم و صدور ابلاغ مرخصی کارکنان.
5-تهیه و تنظیم گواهی انجام کار کارکنان به صورت ماهیانه و ارسال به امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا.
6-تهیه لیست امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس، عیدی، بیمه، حق مهد کودک و غیره.
7-تنظیم ارزشیابی سالیانه کارکنان.
8-شرکت در جلسات کمیته های بیمارستانی و ستاد دانشگاه.
9-نظارت، رسیدگی و کنترل حضور و غیاب کارکنان.