دانشگاه علوم پزشکی آماده رسیدگی به شکایت های مردمی از خدمات در حوزه های مختلف سلامت می باشد
رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همشهریان گرامی می توانند شکایت های خود از خدمات در حوزه های مختلف بهداشت، درمان، غذا و دارو و ... را با مستندات و جزییات لازم در واحدهای مرتبط دانشگاه ثبت کنند تا امکان پیگیری فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حسن صفری افزود: این دانشگاه آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی، درمانی، غذا و دارو و سایر موارد در حوزه سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است و شماره 190 نیز شماره اختصاصی رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه سلامت در وزارت بهداشت در سراسر کشور می باشد.
همشهریان ارجمند می توانند در صورت نیاز به صورت حضوری به ستاد مرکزی دانشگاه و یا معاونت های بهداشتی، درمان، غذا و دارو و شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل به آدرس های ذیل مراجعه نمایند.
معاونت بهداشت دانشگاه:
فاز 2 ناجی اباد - بلوار نارنجستان-
شماره تماس: 55420001
معاونت درمان دانشگاه:
خیابان آیت الله شهید بهشتی جنب زایشگاه شبیه خوانی،
شماره های تماس:
55463399 و 55442015
معاونت غذا و دارو دانشگاه:
انتهای خیابان طالقانی.
شماره تماس: 55473025- داخلی ۱۰۶
اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی دانشگاه:
میدان 15 خرداد-روبروی دبیرستان امام خمینی (ره)- ستاد مرکزی دانشگاه-
شماره تماس: 55103199
شبکه بهداشت و درمان آران وبیدگل:
آران و بیدگل- خیابان امام خمینی، نبش ولایت ۳۱
شماره تماس:54706801
نظر دهید