میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/10/24 - 12:41
  • 7739
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZpHQ
قابل توجه همکاران گرامی

توضیحات تکمیلی در مورد تغییر رمز کارت و فعالسازی سامانه پیامک بانک ملی

همکاران گرامی،پیرو اطلاعیه قبلی در در مورد تغییر رمز کارت و فعالسازی سامانه پیامک در بانک ملی لطفا به موارد تکمیلی زیر توجه فرمایید:

کلیه کارت‌های عابر بانک صادر شده از بانک ملی به صورت پیش فرض فعال بوده و نیاز به فعال سازی توسط شعبه یا توسط خودپرداز وجود ندارد همچنین پاکت رمز کارت به همراه کارت به شما تحویل داده شده است.

با این حال به منظور ایمنی بیشتر، بهتر است رمز کارت خود را با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک ملی و یا یکی از شعب بانک ملی تعویض کنید.

به منظور تعویض رمز کارت خود به موارد زیر توجه داشته باشید:

حسب دستور اداره کل عملیات بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجموعه پروتکل‌هایی به منظور افزایش امنیت و حفظ حریم شخصی افراد بر روی کارت‌های بانکی اعمال شده است:

 رمز کارت شما نمی‌تواند شما موارد ذیل باشد:

اعداد ساده و قابل پیش‌بینی مانند

اعداد ترتیبی مانند ۱۱۱۱

اعداد با الگوریتم افزایشی یا کاهشی مانند ۱۲۳۴

اعداد شامل سال تولد و یا شماره شناسنامه

ترتیبی از اعداد روی کارت بانکی

برای مثال اگر شماره کارت شما

۶۰۳۷ ۹۹۱۱ ۹۹۸۰ ۲۲۳۴

باشد هیچ کدام از اعداد روی کارت مثلاً ۶۰۳۷ نمی‌تواند رمز کارت شما باشد.

 

فعالسازی سامانه پیامک بانک ملی

به منظور فعالسازی سامانه پیامک بانک ملی ایران، بدون نیاز به مراجعه حضوری در شعبه، با استفاده از سامانه بام به آدرس https://my.bmi.ir مراحل زیر را انجام دهید:

در منوی سمت راست، قسمت تنظیمات خدمات پیامکی را انتخاب کنید.

 

 

در پنجره باز شده لیست حساب‌های خود را مشاهده می‌کنید. در این قسمت می‌توانید سرویس پیامکی خود را برای حساب مورد نظر و بر روی شماره موبایل مشاهده شده فعال یا غیر فعال کنید.

 

 

 

 

پس از انتخاب سرویس مورد نظر پنجره تاییدی باز شده و با انتخاب کلید ثبت شناسه تایید برای شما ارسال می‌شود.

با ورود شناسه مورد نظر می‌توانید سرویس پیامکی خود را فعال یا غیر فعال نمایید.

 

 

 

 

توجه داشته باشید که این کار با مراجعه حضوری به شعبه نیز امکان‌پذیر است و قبل از انجام سرویس لازم است استعلام آنلاین ثبت احوال توسط شعبه انجام شده باشد و سیم کارت معرفی شده به نام صاحب حساب باشد.

در صورتی که کد رهگیری ثبت احوال خود را در فرم افتتاح حساب وارد کرده باشید و یا کپی مدرک کارت ملی هوشمند ضمیمه فرم افتتاح باشد و همچنین سیم کارت معرفی شده به بانک به نام شما باشد کلیه استعلام‌های لازم از سمت بانک انجام شده و برای فعال سازی سرویس پیامکی مشکلی وجود ندارد.

 

لینک مرتبط:

 

توضیحات تکمیلی در مورد افتتاح حساب کارکنان دانشگاه در بانک ملی

 

مواردی که همکاران برای افتتاح حساب در بانک ملی باید بدانند

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 125652
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین