میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/05/30 - 08:21
  • 351
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zt7

کمک و تلاش خیّرین یک سنّت حسنه و صدقه جاریه

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: کمک و تلاش خیّرین معزّز در احداث پروژه های درمانی یک سنّت حسنه و صدقه جاریه است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: کمک و تلاش خیّرین معزّز در احداث پروژه های درمانی یک سنّت حسنه و صدقه جاریه است.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید محمد حسین مکی، در دیدار با اعضای هیات حیدری درب فین کاشان در راستای ساخت بخش مگا آی سی یو، ضمن بیان اطلاعاتی در مورد میزان پیشرفت و جانمایی ساختمان و مشخصات فنی بخش، اظهار امیدورای کرد: هرچه زودتر پروژه های خیرساز این مرکز افتتاح شود تا برای مردم مایه برکت و منشاء اثر باشد.


وی افزود: مسئولین این مرکز تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم شاهد بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه خیر ساز باشند.


این گزارش حاکیست: اعضای هیات حیدری درب فین کاشان نیز در ادامه، ضمن ابراز خرسندی نسبت به روند اجرای کار، قول مساعد دادند که خیرین این هیات در راستای ساخت این پروژه، از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهند کرد.


لازم به ذکر است بخش مراقبت های ویژه مگا آی سی یو ، در طبقه سوم این مرکز و در مجاورت بخش آی سی یو 3 بیمارستان ، توسط هیات حیدری درب فین کاشان به متراژ حدود ۳۰۰ متر مربع در حال ساخت می باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2650
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین