میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/18 - 17:34
  • 429
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZKH
هم‌زمان با روز درخت‌کاری:

کاشت ۱۷ اصله نهال در جوار قبور شهدای گمنام

هم‌زمان با روز درخت‌کاری و سالروز میلاد با سعادت سجاد علیه‌السلام طی مراسمی 17 اصل نهال در جوار قبور شهدای گمنام غرس گردید.

هم‌زمان با روز درخت‌کاری و سالروز میلاد با سعادت سجاد علیه‌السلام طی مراسمی 17 اصل نهال در جوار قبور شهدای گمنام غرس گردید.


به گزارش وب دا، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، با اشاره به اهمیت درختکاری در اسلام اظهار داشت: در ادیان و فرهنگ‌های مختلف جهان، درخت و درختکاری جایگاه خاصی دارد. دین مقدس اسلام نیز بشر را به کاشت درخت تشویق و ترغیب کرده است و بعضی از بزرگان دین به این امر اشتغال داشته اند.


 


دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: امروزه با صنعتی شدن جوامع بشری، درختان نقش مهم تری در زندگی بشر ایفا می‌کنند، از سویی مقدمات پیشرفت بیشتر صنعت و فناوری را موجب می‌شوند و منابع تامین کننده محصولاتی نظیر وسایل چوبی، مبلمان، لوازم التحریر (کاغذ، انواع مداد‌های مختلف) الوار و هزاران محصول دیگر محسوب می‌شوند و از سوی دیگر به منزله ریه‌های یک شهر تلقی شده و نقش مهمی در تامین سلامت اعضای جامعه را ایفا می‌کنند.


وی تصریح کرد: روز درختکاری بهانه‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذشته و آن را احیاء کنیم و یا حداقل آن را با دقت بیشتری نگه داری کنیم. امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، کشوری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم.


 


لازم به ذکر است: این اقدام به همت مدیریت فرهنگی و کانون دانشجویی آرزوی سپید و با همکاری دانشکده پزشکی با حضور معاون دانشجویی فرهنگی، روسای دانشکده ها، مدیر دانشجویی، مدیر فرهنگی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه مورخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ غرس گردید.


 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2209
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین