میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/07/23 - 07:51
  • 326
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1a

کارگروه تدوین برنامه راهبردی در دانشگاه برگزار شد

در راستای ابلاغ برنامه عدالت و تعالی نظام سلامت از وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی، کارگروه تدوین برنامه راهبردی دانشگاه در با حضور نمایندگان معاونت ها در سالن شهدا برگزار گردید.



در راستای ابلاغ برنامه عدالت و تعالی نظام سلامت از وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی، کارگروه تدوین برنامه راهبردی دانشگاه در با حضور نمایندگان معاونت ها در سالن شهدا برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمود خاکساری مهابادی مدیر حوزه ریاست دانشگاه در این جلسه، به معرفی اعضاء و هدف از تشکیل این کارگروه پرداخت.


مسئول دبیرخانه اعتباربخشی و نماینده معاونت آموزشی دانشگاه نیز در این جلسه، به بیان اهمیت تدوین این برنامه پرداخت و گفت: در راستای ابلاغ استانداردهای اعتباربخشی موسسه ای از وزارت متبوع، مؤسسه یا دانشگاه به عنوان یک نهاد آموزشی بایستی دارای رسالت روشن و جامعی که نشان دهنده اهداف وجودی و راهنمای تصمیم گیری های کوتاه مدت و بلند مدت مؤسسه است، را داشته باشد.


دکتر مقداد راحتی افزود: مؤسسه در تدوین رسالت، بایستی به نیازهای حال و آینده جامعه پیرامونی توجه داشته، ذینفعان رده های مختلف را مشارکت داده و به نحو مناسبی رسالت و اهداف را به آگاهی گروه های ذینفع و علاقمند برساند.


دکتر اشرف مظاهری مسئول اعتباربخشی موسسه ای و نماینده معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست، گفت: دانشگاه بایستی دارای اهداف کوتاه مدت و بلندمدت در راستای رسالت خود باشد و برای دستیابی به این اهداف برنامه مشخصی تدوین کند.


دکتر سمیه نادی نماینده معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این جلسه، در خصوص فرآیند تدوین برنامه راهبردی این معاونت توضیحاتی را ارائه داد.


لازم به ذکر است: مقرر شد در جلسه آتی کارگروه رسالت، چشم انداز و اهداف بر اساس برنامه عدالت و تعالی نظام سلامت، نقشه جامع علمی سلامت مورد بازنگری قرار گیرد.


 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2794
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین