میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 06 مرداد 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/05/01 - 22:55
  • 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyPS

چهارمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه برگزار شد

چهارمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در سالجاری با هدف اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت روز یکشنبه مورخ 31/4/1403 در سالن شهید سلامت دکتر محمدزارع ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، رئیس دانشگاه  در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص بحران جمعیت، بر اطلاع رسانی موضوع جمعیت و انجام اقدامات فرهنگی در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید نمود.

دکتر کوروش ساکی به استمرار و تداوم برگزاری جلسات وتشکیل کمیته های تخصصی اشاره و خواستار پیگیری و اقدام جهت اجرای کامل  ماده 22 و همچنین ماده 35 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تکریم مادران باردار ودارای فرزند شد.

معاون بهداشت و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت مهمترین اقدام جهت پیشبرد برنامه را تعامل و همکاری همه کمیته های تخصصی و پیگیری مستمر مصوبات اجرا نشده دانست.

دکتر دلاوری  ضمن تاکید بر لزوم حمایت از مادران مراجعه کننده به مرکز نفس،  نظارت بر ماده 56 و 58 قانون حمایت از خانواده و جوانی را ضروری قلمداد کرد.

وی با اشاره به محورهای منشور کرامت مادری، خواستار تکریم مادران درتمامی حوزه های دانشگاه و مراکز خدمات جامع سلامت شد.

حسن صفری سرپرست روابط عمومی دانشگاه نیز اقدامات انجام شده کمیته رسانه  در سال1402 و سه ماهه اول سال سال 1403 را گزارش نمود.

این گزارش حاکیست: این جلسه با بحث و تبادل نظر در خصوص مواد 22،50،56،58 و 35 قانون ، بررسی مصوبات سومین جلسه قرارگاه  و بیان نقطه نظرات اعضاء به کار خود پایان داد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت,جوانی جمعیت
  • کد خبر : 131418

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین