میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/01/23 - 10:48
  • 187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLJR

پیام رئیس دانشگاه، به مناسبت روز دندانپزشک

رئیس دانشگاه با انتشار پیامی به مناسبت روز دندانپزشک، این روز را به تمامی دندانپزشکان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر «کورش ساکی» در این پیام با گرامیداشت روز دندانپزشک، از تلاش های فعالان این حوزه قدردانی کرده و تلاش در مسیر آگاهی بخشی عمومی نسبت به شاخص های سلامت دهان و دندان را موجب ارتقای شاخص های این حوزه دانست.
 
در پیام رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشک، فرصتی مغتنم است تا از تلاش‌های ارزشمند و خدمات بی‌وقفه دندانپزشکان گرانقدر که در راه ارتقای سلامت دهان و دندان جامعه و هدیه لبخندی زیبا به مردم تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر نماییم.
 
دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان یکی از قطب‌های علمی و درمانی کشور، همواره بر ارتقای سطح دانش و مهارت دندانپزشکان و ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا به مردم شریف منطقه تاکید داشته است. در این راستا، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه با تربیت دندانپزشکانی متعهد، ماهر و کارآمد، نقشی اساسی در ارتقای سلامت دهان و دندان جامعه ایفا می‌کند.
 
همچنین، ارائه خدمات دندانپزشکی تخصصی و فوق تخصصی در مراکز تابعه دانشگاه، گامی دیگر در راستای تحقق اهداف دانشگاه در زمینه ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا به مردم می‌باشد.
 
اینجانب ضمن تبریک روز دندانپزشک به جامعه خدوم دندانپزشکان به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی، توفیق و شادکامی آرزومندم.
 
دکتر کورش ساکی
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 128978
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین