میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/02/27 - 08:21
  • 400
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZfRa

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومی

رئیس دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت"روز روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پیام دکتر کورش ساکی آمده است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): "روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است".

بی شک روز  روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

رسالت روابط عمومی‌ها به عنوان انعکاس دهنده فعالیت‌های یک سازمان به مردم از یک سو و از سوی دیگر به عنوان انتقال دهنده مطالبات و نیازهای مردم به سازمان، رسالتی حساس و به شدت تاثیرگذار است.

انسان در عصر حاضر تحت تاثیر تحولات گسترده ارتباطی و اطلاعاتی و وسایل ارتباط جمعی است. اهمیت روابط عمومی‌ها در این دوران که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است.

بدون شک نقش روابط عمومی در مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی، به عنوان متولی اصلی سلامت مردم و جامعه، نیز حائز اهمیت ویژه‌ای است. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به واسطه ارتباطات هوشمند خود همواره تصحیح‌گر این مجموعه بوده است و بی‌تردید در دستیابی دانشگاه به اهدافش، نقش غیرقابل انکاری داشته است.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مدیران، کارشناسان و فعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی و واحدهای مختلف دانشگاه، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

 

دکتر کورش ساکی

رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14550
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین