میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/07/30 - 11:01
  • 1130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZBy

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی

رئیس دانشگاه در پیامی روز آمار و برنامه ریزی را به همکاران فعال این عرصه تبریک گفت.



رئیس دانشگاه در پیامی روز آمار و برنامه ریزی را به همکاران فعال این عرصه تبریک گفت.


به گزارش وب دا، در پیام دکتر سید علیرضا مروجی آمده است:


روز اول آبان به نام روز آمار و برنامه ریزی نامگذاری شده است، بی تردید برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمان ها برای رسیدن به اهداف، تعیین شده می باشد و همکاری و همفکری همکاران علاقمند و آگاه از جمله کارشناسان آمار و برنامه ریزی در کسب موفقیت های سازمانی دارای ارزش و اهمیت وافر است.


در دنیای امروز یکی از شاخص های ارزیابی توسعه کشورها داشتن نظام و فرایند کمی و کیفی فعالیت های آماری استو حلقه آمار و اطلاعات، برنامه ریزی و مدیریت از حلقه های توسعه به شمار می رود به طوری که دانایی بشر منوط به داده ها و اطلاعاتی است که ماهیت سمت و سوی حرکت بشر را تعیین می کند.


هدف اولیه نظام اطلاعات سلامت، بهبود مدیریت خدمات سلامت از طریق استفاده بهینه از اطلاعات است، برای آنکه اطلاعات به طور مطلوب بر مدیریت تاثیر گذارد، باید تصمیم ‌گیرندگان در هر نقطه ای از چرخه‌ مدیریت از آن اطلاعات استفاده کنند.


اطلاعات در تمامی سطوح مدیریت نظام سلامت، از محیط تا مدیران استانی و کشوری بسیار حیاتی است و نه تنها سیاست‌ گذاران و مدیران نیازمند استفاده از اطلاعات در تصمیم‌گیری‌ ها هستند، بلکه ارایه ‌کنندگان خدمات همانند پزشکان، کارشناسان و کارکنان سلامت نیز به آن نیازمند خواهند بود.


 اینجانب روز آمار و برنامه ریزی را به همکاران این حوزه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه ایزد منان، همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.




دکتر سید علیرضا مروجی


رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1061
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین