میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/28 - 10:09
  • 576
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZZBa

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید

رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن نوروز و سال 1402 را به خانواده دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پیام دکتر کورش ساکی امده است:

بهار از زیباترین مواهب الهی است که انعکاس روح لطیف طبیعت را به بشر نوید می دهد و تازگی و لطافت را در ضمیر انسان زنده می کند و مژده دگرگونی، نوآوری و طراوت را به ارمغان می آورد تا با امید دوباره تغییر، به سوی بهترین ها در مسیر بالندگی و توسعه حرکت کنیم.

عید نوروز، فرصتی دوباره برای مشاهده قدرت الهی در احیای طبیعت و تازه شدن حیات و زمانی مناسب برای باز اندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تفکر در خصوص آینده و خلقت انسان است.

در میان تمام جوامع، آداب و رسوم ایرانیان برگرفته از تغییر و تحول در نظام طبیعت و وقایع و اتفاقاتی است که پیرامون آن به وقوع می پیوندد و عید نوروز یکی از این نعمت هاست اما آنچه ما ایرانیان را به رسیدن فصل بهار و عید نوروز و اهمیت به مراسم آن ترغیب و تشویق می کند علاوه بر سنت و آیین های تاریخی، فلسفه عید نوروز از دیدگاه اسلام و ائمه معصومین (ع) است که به این آیین و سنت باستانی رنگ و بوی اسلامی و معنوی داده است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران دانشگاهی، مقارن شدن ماه مبارک رمضان با آغاز سال جدید را به جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه  علوم پزشکی کاشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است با  یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود (عج)، با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت ا... العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

دکتر کورش ساکی

رئیس دانشگاه

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14193
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین