میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/07/02 - 14:23
  • 387
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zd9

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی را به تمام دانشگاهیان تبریک گفت.



رئیس دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی را به تمام دانشگاهیان تبریک گفت.
«ن و القلم و مایسطرون»
هرساله با فرا رسیدن ماه مهر، عطر زندگی و طراوت در فضای دانشگاه ها دمیده می شود و این فصل میثاقی است که جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند درکنار یکدیگر برای کسب علم و دانش مجاهدت کنند.
فرارسیدن فصل علم و دانش و سال تحصیلی جدید؛ آغازی دیگر بر حرکت در مسیر تعلیم و تربیت و قدم نهادن در راه تعالی علمی و شکوفایی دانش و خرد است؛ مسیری که جویندگان دانایی و معرفت در آن با بهره‌گیری از دانش و تجارب ارزشمند اساتید گرانقدر، خود را برای نقش‌آفرینی در جامعه و ساختن فرداهای بهتر مهیا می‌سازند.
امروز اعضای جامعه دانشگاهی باید با ایجاد فضای اخلاقی همراه با نشاط در دانشگاه به عنوان کانون جوشش فکری جامعه، در مسیر پویایی علمی و فرهنگی هم‌راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش نمایند و به رسالت خطیر خود برای تعالی ایران اسلامی و تحقق پیشرفت‌های علمی و فناوری عمل نمایند.
در سال تحصیلی گذشته علی رغم محدودیت های حاصل از پاندمی کرونا، همه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی دانشگاه به همت و با سعی و تلاش یکایک اساتید محترم، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز استمرار یافت. بر خود لازم می دانم از همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم.
اینجانب آغازسال تحصیلی را به محضر تمامی دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم در مسیر  گهربار دانش از فرصت ها بهترین استفاده را نموده و با تکیه بر توانمندی‌ها، ظرفیت ها و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیشرفت، آبادانی و خودکفایی میهن اسلامی کوشا باشیم.


 



دکتر کورش ساکی
رئیس دانشگاه



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2749
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین