میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/23 - 14:51
  • 396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTE

پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط در کاشان آغاز به کار کرد

پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط روز سه شنبه 23 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان شروع به کار کرد.

پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط روز سه شنبه 23 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان شروع به کار کرد.


دبیر علمی همایش ، هدف از برگزاری این همایش را ارائه آخرین دستاوردهای علمی بهداشت محیط بیان کرد و گفت: کاربرد روش های نوین کنترل آلاینده های زیست محیطی، شاخص های بهداشت محیط در کشور، سیاستگذاری در حیطه بهداشت محیط و نوآوری و خلق ثروت در حیطه بهداشت محیط از دیگر اهداف و محورهای پژوهشی این همایش علمی است.


دکتر محمدباقر میران زاده افزود: 252 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شده که 227 مقاله توسط داوران پذیرفته و 25 مقاله رد شده است.


وی تصریح کرد: تعداد 196 مقاله پذیرفته شده برای همایش به صورت پوستر و 31 مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود.


فرماندار ویژه شهرستان کاشان در ابتدای این همایش گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و دولت نیز در جهت تحقق این هدف تلاش می نماید.


علی اکبر مرتضایی فر افزود: فرمانداری بعنوان ریاست شورای سلامت و امنیت غذایی و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دبیر این شورا ، در جهت ارتقاء سلامت شهروندان تلاش می نمایند.


وی، آلودگی هوا و آب ، تغذیه نامناسب، عدم تحرک و فعالیت بدنی را از جمله مولفه های تهدیدکننده سلامت  مردم برشمرد و گفت دولت برای کاهش این مولفه ها و ارتقاء سلامت جامعه برنامه ریزی می نماید.


به گفته وی، برنامه های دولت در این راستا با استفاده از تجارب جهانی و استفاده از پیشنهادات و پایان نامه ها و مقالات علمی در این زمینه است .


پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان روزهای 23 الی 25 آذرماه برگزار می شود.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2046
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین