میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 26 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/04/21 - 08:10
  • 190
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZJDS
در راستای ارتقای سطح سلامت مردم؛

پایگاه سلامت کرباسچی و سید الشهدا در کاشان افتتاح شد

در اقدامی ارزشمند و در راستای ارتقای سطح سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهینه به مردم، پایگاه سلامت کرباسچی و سیدالشهدا با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، معاون بهداشت، معاون درمان، سرپرست مرکز بهداشت و جمعی از مسئولین واحد های مربوطه در تاریخ 20تیرماه سال 1403 افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم، دکتر کورش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت:‌ احداث این پایگاه های سلامت، گامی مهم در جهت توسعه عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقای سطح سلامت مردم کاشان است.

ساکی در ادامه گفت :‌ "با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی متعددی در حوزه سلامت و درمان بوده‌ایم که این امر نشان‌دهنده عزم جدی مسئولین برای ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم کاشان است."

دکتر پنجه شاهی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کاشان بیان کرد : این پایگاه های سلامت به همت خیرین و پشتیبانی مرکز بهداشت احداث و بازسازی شده و می‌تواند خدمات متنوعی چون مراقبت های سنین مختلف نوزاد، کودک، میانسالان و سالمندان؛ و خدماتی نظیر مامایی، مشاوره روان، مشاوره تغذیه، مکمل یاری، خدمات مربوط به بیماری های واگیر و غیرواگیر و... را به مراجعین ارائه دهد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 131313

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین