میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/11/25 - 12:30
  • 473
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZMG
به مناسبت روز مددکار عنوان شد:

نقش برجسته مددکاران اجتماعی در همه گیری کرونا

سرپرست دانشگاه اظهار داشت: در این مقطع از زمان که کشور در حال مقابله با بیماری کرونا ویروس است و تعداد زیادی از کارکنان، بیماران و خانواده هایشان نیازمند حمایت هستند، مددکاران به عنوان حامیان سلامت با ارائه خدمت به این افراد، نقشی بسزا ایفا می کنند‌.

سرپرست دانشگاه اظهار داشت: در این مقطع از زمان که کشور در حال مقابله با بیماری کرونا ویروس است و تعداد زیادی از کارکنان، بیماران و خانواده هایشان نیازمند حمایت هستند، مددکاران به عنوان حامیان سلامت با ارائه خدمت به این افراد، نقشی بسزا ایفا می کنند‌. 


به گزارش وب دا، دکتر کورش ساکی، به مناسبت روز مددکار گفت: بی‌شک یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در تحقق سلامت بیماران، مقوله حمایت های اجتماعی است و روز ملی مددکار اجتماعی فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه که در راه خدمت به انسان ها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، قدردانی شود.  


وی افزود: مددکاران انسان های شریفی هستند که هنرمندانه و عالمانه، ضمن آگاهی از نیازها و پیچیدگی های مسائل اجتماعی با هدف بالا بردن شاخص های توسعه اجتماعی همراه با اجرای روش های نوین مددکاری، توانمندی ها را کشف و با پرداختن به همه ابعاد روحی، جسمی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی افراد مددخواه و حفظ کرامت انسانی در مسیر توانمندسازی ایشان گام بر می دارند. 


دکتر ساکی، با بیان اینکه سلامت شرط ضروری برای ایفای نقش‌های فردی و اجتماعی است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه کنونی، گستردگی نیازها و پیچیدگی مسائل اجتماعی است که در چنین شرایطی توجه به کیفیت زندگی مردم و توسعه شاخص‌های سلامت اجتماعی، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. تحقق علمی این موارد نیازمند تمرکز بر آینده‌نگری اجتماعی و نیازسنجی مستمر با بهره‌گیری از دانش روز جهانی می‌باشد. 


وی در پایان یادآور شد: سالروز میلاد با سعادت مولای متقین و بزرگ مددکار تاریخ بشریت امام علی (ع) را که به زیبایی روز مددکار نام گرفته است به حضور کلیه مددکاران شاغل در این دانشگاه تبریک و تهینت عرض می نمایم.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2154
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین