میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/17 - 08:30
  • 314
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZEE
به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

نشست مسئولین دانشگاه با فعالین دانشجویی

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، نشست رئیس و جمعی از مسئولین دانشگاه با نمایندگان و دبیران شوراهای صنفی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی، مقام آوران ورزشی فرهنگی قرآنی و.... برگزار شد.

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، نشست رئیس و جمعی از مسئولین دانشگاه با نمایندگان و دبیران شوراهای صنفی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی، مقام آوران ورزشی فرهنگی قرآنی و.... برگزار شد.




به گزارش وبدا، رئیس دانشگاه  در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو به اهمیت جایگاه تشکل ها و گروه های دانشجویی در پیشبرد اهداف دانشگاه و پیگیری مطالبات و رفع مشکلات تاکید کرد.


دکترسیدعلیرضا مروجی، پس از استماع درخواست ها و مطالبات دانشجویان، به اهمیت آموزش دانشجویان در حوزه علوم پزشکی به منظور افزایش توانمندی آنان و نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه اشاره کرد.


 وی افزود: پاندمی کرونا آموزش حضوری را با مشکلات زیادی مواجه نمود اما همه قسمت های مرتبط با آموزش در دانشگاه، تمام تلاش خود را در جهت حفظ و ارتقای آموزش دانشجویان به کار گرفتند.


دکتر مروجی، دغدغه و نگرانی دانشجویان را از اختصاص بودجه مشخص برای انجام فعالیت های فرهنگی و علمی حائز اهمیت برشمرد و گفت: دانشجو نباید دغدغه و نگرانی بودجه را داشته باشد و هیچ برنامه و پیشنهاد خوبی بدلیل کمبود بودجه نباید رد شود.


وی، داشتن تقویم فرهنگی و شفاف بودن بودجه کانون ها و تشکل های دانشجویی، جذب و تامین هیات علمی، تاثیر داشتن ارزیابی اساتید و ... را از جمله موارد مهم مطروحه برشمرد.


 وی بر تداوم برگزاری این جلسات در راستای ارتقاء فعالیت ها و آموزش دانشجویان تاکید کرد و گفت: همه مدیران و مسئولان موظف و مکلف‌اند تا دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان را پیگیری و در جهت حل و رفع آن‌ها تلاش کنند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این نشست بر خلاقیت فرهنگی دانشجویان تاکید کرد و اظهار داشت: دانشجو مجموعه ای براساس عقلانیت است.


حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی، با اشاره بر همکاری و تعامل دانشجویان در برنامه های فرهنگی اظهار داشت: ملاقات های فرهنگی باید مرتب اجرا گردد تا دغدغه های فرهنگی دانشجویان در این جلسات مطرح و پیگیری شود.


وی افزود: منتقد بودن در مسائل آموزشی برای ارائه آسان خدمات لازم است سخت آموزش ببینیم و از تجارب همدیگر استفاده کنیم.


 


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اذعان به این نکته که در حوزه دانشجویی و فرهنگی تمام تلاش مسوولان دانشگاه، رفع کاستی‌ها بوده است؛ تصریح کرد: باتوجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و کمبود فضای فیزیکی در بحران کرونا از این فرصت برای اصلاح زیرساخت ها، تغییرات استخر و خوابگاه های دانشجویی استفاده شد.


دکترحمیدرضا گیلاسی بر مستمر بودن ملاقات های دانشجویی با مسئولین دانشگاه، برگزاری منظم جلسات با شورای صنفی دانشجویان، پیگیری افزایش ظرفیت خوابگاه ها از طریق قرارداد با خوابگاه آزاد، ایجاد سالن بدنسازی و رزمی تاکید نمود.


دکترحمیدرضا بنفشه معاون تحقیقات و فناوری، دکتر محسن تقدسی رئیس دانشکده پرستاری مامایی، دکتر مسعود مطلبی کاشانی مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر غلامرضا مصطفایی سرپرست دانشکده بهداشت، دکتر سیدعلیرضا طلائی مدیر دانشجویی و محمد جهاندار مدیر فرهنگی نیز در این جلسه به سوالات و پرسش های دانشجویان پاسخ دادند.


در ادامه نمایندگان و دبیران شورای صنفی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی، مقام آوران ورزشی فرهنگی قرآنی و.... به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2033
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین