میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/01/22 - 19:08
  • 357
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4K

نشست سرپرست دانشگاه با مسئولین سفید شهر

نشست سرپرست دانشگاه با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سفید شهر و فرماندار آران و بیدگل در راستای مرتفع کردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه برگزار شد.

نشست سرپرست دانشگاه با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سفید شهر و فرماندار آران و بیدگل در راستای مرتفع کردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه برگزار شد.

 

به گزارش وب دا، دکتر کورش ساکی، در این جلسه پس از استماع درخواست های مسئولین این منطقه، برای افزایش خدمات درمانی این شهر گفت: اختصاص خدمات به هر منطقه با توجه به میزان جمعیت و قوانین کشوری صورت می گیرد اما اگر بخواهیم وضعیت سلامت مردم را ارتقاء دهیم باید به دنبال راه های جدید باشیم.

 

وی، جایگاه دانشگاه های علوم پزشکی نسبت به دیگران ارگان ها را بی بدیل دانست و افزود: حوزه سلامت با جان انسان ها کار می کند و نمی تواند خدمتی را به خاطر مشکلات مالی به تعویق بندازد.

 

دکتر ساکی، ضمن تقدیر ویژه از خیر سلامت حاج آقا کرمانشاهی تصریح کرد: برداشتن هر قدم خیر، زمینه ساز گسترش اقدامات خیرخواهانه می شود.

 

وی، با بیان اینکه پتانسیل منطقه کاشان در بحث اقدامات خیر، نسبت به دیگر مناطق کشور بی نظیر و بی سابقه است، ادامه داد: می توان با استفاده از ظرفیت های خیرین سلامت هر منطقه، مشکلات موجود را حل کرد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این نشست، به بیان وضعیت و شاخص های بهداشتی و درمانی این منطقه پرداخت.

 

سرپرست دانشگاه همچنین، از مراکز خدمات جامع سلامت جواد الائمه (ع) و زنده یاد کریمشاهی سفید شهر بازدید و با پرسنل این مراکز گفتگو کرد.

 

گفتنی است: سفید شهر دارای دو مرکز خدمات جامع سلامت جواد الائمه (ع) و کریمشاهی و پایگاه سلامت قائم می باشد.


 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2284
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین