میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/11/20 - 13:15
  • 443
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDG

نشست سرپرست دانشگاه با خیرین بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل

نشست سرپرست دانشگاه با خیرین بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل مورخ 17/11/1400 برگزار شد.




نشست سرپرست دانشگاه با خیرین بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل مورخ 17/11/1400 برگزار شد. 


به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه در این نشست با اشاره به نقش سلامت در جامعه و اهمیت این نعمت از دیدگاه دین مبین اسلام گفت: خیرین نقش مهم و موثری در ارتقا سلامت جامعه دارند و از دیرباز در این راستا پیش قدم بوده اند و در دوران مقابله با همه گیری ویروس کووید 19 نیز از هیچ حمایتی دریغ نکردند. 


دکتر کورش ساکی گفت: خیرین کسانی هستند که از زینت این دنیا گذشته اند و زینت دنیای دیگر را انتخاب کرده اند؛ این افراد کسانی هستند که در شرایط سخت دست انسان ها را می گیرند و به نیازمندان کمک می کنند.


 وی تصریح کرد: عبادت چیزی جز خدمت به مردم نیست، ما باید یاد بگیریم که با مهربانی با مردم رفتار کنیم؛ و در زمینه های مختلف به نیازمندان کمک کنیم.


 وی افزود: اجر کار خیر در نزد خدا بسیار زیاد است زیرا خداوند به مقدار پولی که کمک می کنیم نگاه نمی کند بلکه به نیت انسان ها نگاه می کند و به آنها ثواب می دهد.


 برپایه این گزارش: این جلسه به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل و مسائل و مشکلات پیش رو صورت گرفت.


 گفتنی است ساخت بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل از سال 1388 در زیربنای15700 متر مربع آغاز شده و فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل در زیربنای 2400 متر مربع و با 20 تخت در یک طبقه و با بخش های تصویربرداری، آزمایشگاه و فیزیوتراپی و با همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین سلامت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نیمه اول سال جاری افتتاح شد.


 لازم به ذکر است: 190 تخت برای این بیمارستان مصوب شده است که انشاءالله با کمک خیرین و مردم این منطقه در آینده ای نزدیک تکمیل شده و خدمات با کیفیتی را به مردم عزیز این منطقه ارائه خواهد داد.   




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2146
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین