میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/28 - 13:56
  • 562
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGe

نشست امر به معروف و کمیته های حجاب و عفاف، صیانت و انطباق برگزار شد

نشست امر به معروف و کمیته های حجاب و عفاف، صیانت و انطباق با عنون "آیینه های هم باشیم" با سرفصل های مهارت ارتباط موفق و مخاطب شناسی با حضور مشاور عالی مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی و رئیس دانشگاه به همت دبیرخانه شورای امر به معروف و معاونت فرهنگی دانشگاه روز یکشنبه ۲۹ آذر ماه سال جاری در سالن دکتر قریب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین سرو قامت در این نشست، ضمن اشاره به موضوع ارتباط موفق، مخاطب شناسی و عناوین قصور و تقصیر ها، گفت: قصور در یاد دادن مهارت های زندگی بزرگترین قصور در تربیت است.

مشاور عالی مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی، افزود: الگوی اخلاقی و رفتاری اساتید بسیار موثر است و باید مورد پسند دانشجو قرار بگیرد تا دانشجو به آن عمل کند.

مشاور عالی مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی، رویکرد تک فرزندی را یکی از بسترهای زمینه ساز مشکلات در تربیت فرزندان دانست و از عدم وجود یک برنامه جامع تربیتی در مهد کودک، دانشگاه و خانواده نام برد.

دکتر سروقامت، ضمن اشاره به این نکته که دانشگاه خوب دانشگاهی است که دانشجوهایش را وادار به پرسش سوالات مهم و دردسر ساز کند که این مورد اکنون کمتر در دانشگاه های ما به چشم می خورد، تصریح کرد: دانشگاها باید زمینه تربیتی دانشجویان را به این سمت و سو پیش ببرند به شرطی که خودمان را برای این موضوعات آماده کنیم و توانایی پاسخگویی و رو به رو شدن با آنها را داشته باشیم.

وی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص هرم مازلو، گفت: حاکمیت باید نیازهای حداقلی جامعه را برآورده کند. در کشورما از جهت اقتصادی به مردم به اندازه کافی توجه نشده است و این ارتباط را مغشوش می کند.

دکتر سرو قامت، در پایان به هفت نوع پیوند خدا و انسان، سنت و تجدد، دنیا و دین، علم و دین، اسلام و ایران، عقل و نقل و فقه و حقوق اشاره کرد و گفت: از این هفت پیوند نباید غافل شویم.

شایان ذکر است، این دوره با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون دفتر نهاد رهبری، جمعی از مدیران و اعضای هیأت علمی و به صورت پرسش و پاسخ ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد و دارای ساعت آموزش ضمن خدمت عمومی برای کارکنان و امتیاز فرهنگی برای اعضای هیات علمی می باشد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 3061

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین