میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/10/09 - 11:06
  • 401
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZqF

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین تحقیقات و فناوری و دانشجویی فرهنگی، روسای دانشکده ها، رییس پژوهشکده علوم پایه، روسای مراکز تحقیقاتی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه روز چهارشنبه مورخ 8/10/1400 برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین تحقیقات و فناوری و دانشجویی فرهنگی، روسای دانشکده ها، رییس پژوهشکده علوم پایه، روسای مراکز تحقیقاتی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه روز چهارشنبه مورخ 8/10/1400 برگزار شد.


به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این مراسم، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و سپاس از زحمات پژوهشگران در عرصه سلامت، کسب رتبه پنجم در تولید دانش و رتبه اول شاخص های اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی و همچنین توسعه ظرفیت نیروی انسانی را افتخار بزرگی برای دانشگاه دانست.


دکتر سید علیرضا مروجی، بر اهمیت تبدیل مقالات از جنبه کمی به کیفی وهمچنین انجام پژوهش های اثرگذار تاکید کرد و ضمن ستودن رویکرد مبتنی برشواهد همکاران در دانشگاه در اوج مبارزه با کرونا، علم را یک جریان مداوم دانست که لازمه آن حرکت همیشگی به جلو می‌باشد.


وی، ضمن اظهار خردسندی از تاییدیه دانش بنیان شرکت دلسا تشخیص آریا (دلتا) مستقر در مرکز رشد دانشگاه، از تلاش های دکتر مجید لطفی نیا جهت ارتقاء سلامت مردم به صورت ویژه تشکر نمود.


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در ابتدای مراسم، به ارائه گزارش فعالیت‌های معاونت تحقیقات و فناوری پرداخت.


دکتر حمیدرضا بنفشه، کسب رتبه چهارم ارزشیابی در بین دانشگاه های تیپ دو را به عنوان بهترین رتبه دانشگاه در طول سال های گذشته  عنوان کرد وکسب رتبه دوم در شاخص اثرگذاری پژوهش و کسب رتبه پنجم در شاخص تولید دانش را مرهون حمایت های مسئولین دانشگاه و تلاش مجموعه همکاران در معاونت تحقیقات و فناوری و همه پژوهشگران دانشگاه دانست.


وی، رویکرد کلی این معاونت را حرکت به سمت ارتقا کیفی پژوهش و فناوری عنوان کرد و افزود: حرکت به سمت پژوهش های کاربردی در پاسخ به نیازهای جامعه، همکاری و تعامل با نهادهای خارج دانشگاه در راستای حل مشکلات منطقه‌ای و جذب گرنت‌های خارج دانشگاه، تقویت زیرساخت های پژوهشی، ماموریت محوری با تکیه بر پتانسیل‌های بومی و توانمندسازی دانشجویان و اساتید و استفاده از ظرفیت جوانان، محورهای لازم و ضرروی در این راستا است.


وی، همچنین به دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری در سال گذشته از جمله ارتقا جایگاه پژوهشی دانشگاه،کسب رتبه دوم در اثربخشی پژوهش،کسب رتبه چهارم ارزشیابی دربین دانشگاه های تیپ 2،توسعه فناوری و کاربردی شدن پژوهش، افتتاح مرکز رشد و فناوری و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید کیت تشخیص کووید-19 (قابل استفاده در تشخیص انواع واریانت ها) و نیز شربت گیاهی درمان علائم تنفسی کووید-19 اشاره نمود. 




 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2077
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین