میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/12/01 - 14:58
  • 481
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z3uR

مراسم جشن همتا (همگرایی در تعالی آموزش) برگزار شد

در مراسمی باشکوه با عنوان جشن بزرگ همتا در قالب آیین تقدیر از برترینهای آموزشی دانشگاه شامل دانشجویان استعداد درخشان و مستعد دانشگاه در رشته‌ها و مقاطع مختلف و نیز افتخارآفرینان پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی (طلوع 1402)، برگزیدگان رویداد اینوآ 3 (ایده های نوآورانه آموزشی)، فعالین حوزه آموزشی و منتورینگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکترکورش ساکی رئیس دانشگاه، با اشاره به تفاوت انسان با دیگر موجودات در مبحث "تفکر و تعقل"، بر اهمیت علم و دانش و لزوم استفاده از آن برای پیشرفت کشور تأکید کرد.

وی، با اشاره به اهمیت تفکر و تعقل افزود: امید است بتوانیم در دانشگاه بستری ایجاد کنیم تا دانشجویان ایده های ناب خود را تبدیل به محصول نمایند تا به واسطه آن جامعه و ملت ایران بتواند از نظر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... در دنیا حرف اول را بزند.

در ادامه مراسم، معاون آموزشی دانشگاه، دانشجو را مظهر نشاط، امید و تلاش و پویایی دانست و گفت: همه افراد استعداد هایی دارند که بالقوه است و با شناسایی و پرورش آن باید بالفعل و شکوفا شود.

دکتر رسولی منش اظهار داشت: فعالیت غرفه ها شامل معرفی رشته های تحصیلی بصورت کاربردی، نمایش محصولات آموزشی تولیدی دانشجویان، آموزش احیای قلبی ریوی به مراجعین، ارائه خدمت معاینات دهانی به همتایان، اندازه گیری فشارخون و تعیین گروه خونی  تست تمرکز مراجعین و ... بود.

معاون آموزشی دانشگاه، ضمن تشکر ویژه از تلاشهای مجدانه مسئولین برگزاری جشن درجهت تعالی فعالیتهای آموزشی دانشجویان پیشنهاد تغییر نام "دفتر استعدادهای درخشان" به "مرکز پرورش استعدادهای درخشان " و تشکیل شورای مشاورین جوان و عضویت دبیر آن در شورای مدیران و شورای آموزشی دانشگاه ارائه نمود.

وی افزود: در حاشیه این رویداد در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 28 و 29بهمن ماه 1402 غرفه هایی جهت معرفی واحدهای مختلف آموزشی از جمله دفتر استعدادهای درخشان، کمیته دانشجویی توسعه آموزش، دفتر منتورینگ و دفاتر EDO دانشکده ها برپا شد که با استقبال پرشور دانشجویان و مسئولین دانشگاه همراه بود.

در پایان مراسم، دکتر نیره جلالتی سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه و دکتر فخرالسادات میرحسینی سرپرست کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه ضمن تشکر از رئیس و معاون آموزشی دانشگاه بابت حضور تمام و کمالشان در جشن همتا، کادر اجرایی مراسم و حضور پرشور دانشجویان و اعضای هیئت علمی اظهار امیدواری کردند که در سالهای آینده نیز شاهد برگزاری باشکوهتر جشن همتا و معرفی برترینهای آموزشی دانشگاه باشیم. 

لازم به ذکر است مراسم جشن بزرگ همتا همراه با برنامه های مفرح از جمله  اجرای موسیقی زنده و مسابقه هیجان انگیز در شامگاه 29 بهمن 1402 در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه با حضور رئیس و معاون آموزشی دانشگاه، جمعی از روسای دانشکده ها و مسئولین دانشگاه و بیش از 500 دانشجو برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 127341
کلمات کلیدی

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین