میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/11/07 - 10:11
  • 725
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZeG
نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت:

مدیر یعنی چینش نیروهای کمی و کیفی در راستای دستیابی به یک هدف

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: مدیر یعنی چینش نیروهای کمی و کیفی در راستای دستیابی به یک هدف و دکتر مروجی مدیری بود که در مدیریتش بر اساس سلیقه فردی عمل نمی کرد، روح جمعی داشت تا جایی که من حضور داشتم و از نزدیک دیدم ایشان روح تعاملی در درون و در بیرون دانشگاه داشت.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: مدیر یعنی چینش نیروهای کمی و کیفی در راستای دستیابی به یک هدف و دکتر مروجی مدیری بود که در مدیریتش بر اساس سلیقه فردی عمل نمی کرد، روح جمعی داشت تا جایی که من حضور داشتم و از نزدیک دیدم ایشان روح تعاملی در درون و در بیرون دانشگاه داشت.


آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به روحیه تعاملی رئیس سابق دانشگاه افزود: مدیر موفق کسی است که بتواند  نیروهای کمی و کیفی یعنی کادر علمی و اداری را برای دستیابی به هدف بسیار مهم، در کنار هم بچیند و دکتر مروجی تلاش زیادی را در ایجاد تعامل بین خیرین، کادر درمان و کادر علمی برای توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه کاشان به عمل آورد.


وی اظهار داشت: یک انسان ممکن است پر از انرژی باشد، پتانسیل فراوان داشته باشد، کاردان و کاربلد باشد، ضعف ها، قوت ها، فرصت ها و ثروت ها را بداند اما مدیر نباشد، چون روح جمعی ندارد و نمی تواند با دیگران تعامل کند.


وی تصریح کرد: آنچه که امروز بنده در این مجلس دیدم از کارنامه دو عزیز، چه آنکه به ظاهر دارد تودیع می شود و عضو هیات علمی کارامد و شناخته شده است و ورودش به جایگاه و خروجش، با احساسات سنگین حضار آمیخته بود و این محبت پشت سر او همیشه موج می زند و امکان جدایی بین او و این مردم هم وجود ندارد.


نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با قرائت آیات ابتدایی سوره فجر گفت:  در این سوره، پنج  قسم یاد شده  و می گوید که این قسم ها به درد افراد با شعور، با تامل و با دقت می خورد.


آیت الله سلیمانی افزود: زمان پیروزی انقلاب اسلامی، سیستم درمانی کشور ما چگونه بود، اگر چه ابرمردهایی مثل قریب،  فاضل و خدادوست داشتیم. قبل از پیروزی  انقلاب، دانشگاهها در شیراز، تهران و تبریز بود نه در سراسر شهرهای کشور اسلامی.


وی تصریح کرد: اگر بنا باشد انقلاب را به محاسبه و مقایسه بگذاریم امروز که زبان به تحریک دشمنان، عمدتا گلایه، شکوه و طلبکارانه است باید در همین بخش پزشکی ببینیم کجا بودیم، چه داشتیم و  الان چه داریم و به کجا رسیده ایم.


وی اظهار داشت: شما عقلای ما و امید نظام هستید، دشمن می خواهد نظام ما را ناکارآمد جلوه بدهد،  شماها باید افتخارت این نظام را به مردم بازگو کنید.


وی، با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه پزشکی، گفت: قبل از انقلاب پزشک از بنگلادش و هند وارد می‌کردیم، ولی الان به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت زیادی در عرصه پزشکی کشور هستیم.


وی، با اذعان به وجود تنگناهای مالی و مشکلات اجتماعی در بعضی از دستگاه‌های اجرایی کشور، خاطرنشان کرد: امروز حتی در سیستم قضائی کشور که باید کانون رفع معضلات جامعه باشد به خاطر بعضی از تنگناهای مالی، مشکلاتی وجود دارد.


وی، به کمبود اعتبارات فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره کرد و گفت: گرچه فعالیت فرهنگی فراوانی در این دانشگاه انجام می‌شود ولی امکانات موجود در خور تحسین نیست، لذا وزارتخانه باید به بخش فرهنگی این دانشگاه توجه شایانی داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در کاشان، با تاکید بر توسعه امکانات فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: گرچه کاشان در رفع آسیب‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کمک کار است، اما نیاز به تلاش بیشتر وزارت بهداشت و درمان و مدیریت این دانشگاه در توسعه فرهنگی می‌باشد.


نماینده ولی فقیه در کاشان، به نقش خیرین کاشانی در توسعه فضاهای آموزشی، پزشکی و… اشاره کرد و تصریح کرد: در کاشان به خاطر ظرفیت بسیار بالا، بخش عمده خدمات در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دیگر کارهای عام‌المنفعه بر شانه مردم خدوم و خیر این شهر قرار دارد.


نماینده ولی فقیه در کاشان، روحانیون، مسئولان، پزشکان و ...  ایثارگر را امید و سرمایه‌های نظام اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان با نادیده گرفتن پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف، به خاطر مشکلات معیشتی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایران می‌باشند.


وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات دکتر سیدعلیرضا مروجی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برای دکتر کوروش ساکی رئیس جدید این دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2123
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین