میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 12 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/25 - 21:55
  • 676
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zpe
معاون توسعه دانشگاه خبر داد:

لایروبی برکه های تثبیت فاضلاب جهت بهسازی و افزایش بازدهی تصفیه خانه انجام می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، از لایروبی برکه های تثبیت فاضلاب جهت بهسازی و افزایش بازدهی تصفیه خانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نجات خیری پور، در نشستی که در این راستا در این معاونت برگزار شد، با اشاره به اهمیت بالای تاسیسات تصفیه خانه  فاضلاب دانشگاه، گفت: لایروبی فاضلاب از جمله برنامه های این معاونت بوده که به طور جدی انجام آن به نحوه مناسب پیگیری می شود.

وی افزود: این تصفیه خانه تحت نظارت دانشکده بهداشت بوده و به صورت دوره ای آزمایشات لازم انجام می گیرد.

دکتر خیری پور، با اشاره به اینکه مجموعه تاسیسات مربوط به فاضلاب دانشگاه در دو فاز فعال شد، ادامه داد: فاز اول آن همزمان با ساخت دانشکده دندانپزشکی (پرستاری سابق) و سایت مسکونی و فاز دوم آن در سال 1378 به همت شهید دکتر زارع و با هدف تصفیه فاضلاب و پساب موجود و استفاده در فضای سبز محوطه دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکترغلامرضا مصطفایی رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه نیز در این جلسه تصریح کرد: فاضلاب بیمارستان ها، خوابگاه ها و سایت مسکونی دانشگاه توسط دو تصفیه خانه به روش لجن فعال تصفیه و پساب آن جهت آبیاری بیش از 10 هکتار از فضاهای سبز موجود در محوطه های دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است: با پیگیری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دانشکده بهداشت دانشگاه، تاسیسات فاضلاب پس از10  سال فعالیت، لایروبی و مجددا با تمام ظرفیت شروع به فعالیت خواهد کرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 3045

تصاویر

لایروبی برکه های تثبیت فاضلاب جهت بهسازی و افزایش بازدهی تصفیه خانه لایروبی برکه های تثبیت فاضلاب جهت بهسازی و افزایش بازدهی تصفیه خانه لایروبی برکه های تثبیت فاضلاب جهت بهسازی و افزایش بازدهی تصفیه خانه لایروبی برکه های تثبیت فاضلاب جهت بهسازی و افزایش بازدهی تصفیه خانه لایروبی برکه های تثبیت فاضلاب جهت بهسازی و افزایش بازدهی تصفیه خانه
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین