میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/10/06 - 13:42
  • 442
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZnF

فراخوان بنیاد مکتب حاج قاسم برای نجات جان بیماران؛

پویش اهدای خون در سراسر کشور همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود



سخنگوی سازمان انتقال خون از برگزاری پویش اهدای خون با شعار به نیت حاج قاسم و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور خبر داد. 


به گزارش وب دا، دکتر بشیر حاجی بیگی با اشاره به برگزاری این پویش از روز شنبه یازدهم دی تا جمعه هفدهم دی ۱۴۰۰، افزود: با توجه به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت جانسوز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فراخوان پویش اهدای خون از سوی بنیاد مکتب حاج قاسم، تمامی مراکز اهدای خون در سراسر کشور آمادگی خدمت رسانی به مردم قدرشناس ایران را دارد. 


وی ادامه داد: در آغاز فصل سرما هستیم و در این ایام نیازمند استمرار همراهی مردم جهت اهدای خون برای نجات جان بیماران هستیم و این پویش بزرگ می تواند به افزایش ظرفیت های ذخایر خون کمک قابل توجهی کند. 


سخنگوی سازمان انتقال خون در پایان و با تمجید از شخصیت سردار دلها خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت و مرد میدان، قطره قطره خون خود را برای آرامش و امنیت این آب و خاک فدا کرد و حالا در ایام شهادت او، انتظار داریم مردم سراسر کشور با یاد و نام حاج قاسم به کمک بیماران نیازمند به خون بیایند تا لبخند نجات بیماران را به لبخند آن سردار آسمانی و عزیز مردم ایران پیوند بزنیم.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2074
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین