میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/05/04 - 11:19
  • 792
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z411

شورای فرهنگی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان ها برگزار شد

شورای فرهنگی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان ها روز دوشنبه مورخ دوم مرداد ماه سال جاری در سالن غدیر دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز، با ارائه گزارشی در خصوص ارزیابی دستور العمل شورای فرهنگی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان ها، انتظارات مورد نیاز در راستای اجرایی نمودن دستورالعمل این شورا را تشریح کرد.

دکتر اعظم باقری، برگزاری جلسات ماهیانه شورای فرهنگی واحدها، بررسی مصوبات اجرایی کلیه واحدها و جمع آوری اقدامات براساس عملکرد هر بیمارستان و ارسال به وزارت متبوع را ضروری دانست.

وی، در خصوص ورود گام های اجرایی به سنجه های اعتباربخشی بیمارستان (اقدامات آتی وزارت) شامل ارائه برنامه های پیشنهادی فرهنگی در دهه ولایت و برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم و اربعین حسینی و طرح ملی حفظ قران کریم دانشگاهیان و ...انجام اطلاع رسانی در این زمینه مطالبی را بیان کرد.

معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست، ضمن اشاره به وظایف شورای فرهنگی بیمارستان ها و اجرایی شدن وظایف و فعالیت های فرهنگی با توجه به اعتبار یک درصد تحت اختیارگفت: روسای بیمارستان ها ضمن انجام اقدامات لازم، خواستار ارائه گزارش فعالیت های انجام شده شوراها به معاونت های فرهنگی و دانشجویی درمان به صورت ماهانه شد.

دکتر عباس آزادی افزود: شورای فرهنگی هر بیمارستان با توجه به شرایط موجود بیمارستان خود می تواند در مورد نظارت بر وضعیت پوشش و قانون انطباق گام های موثری بردارد و کلاس های آموزشی آشنایی با قوانین پوشش برای دانشجویان و کارکنان را برگزار نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز، ضمن گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، تشکیل شورای فرهنگی مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان ها را فرصت بسیار خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری جلسات انطباق و ارائه آموزش های اقناعی و نظارت های لازم برای اجرای بهتر- نظارت بر وضعیت پوشش حرفه ای و اجرای دقیق قانون انطباق در مراکز درمانی – فرهنگ سازی و برگزاری کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف و ...دانست.

معاونین فرهنگی مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان ها در این جلسه، گزارش عملکرد فعالیت های شورای واحد خود را مطرح کردند.

اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این نشست، به بیان مشکلات و آسیب های اجتماعی ناشی از برخی از مشکلات در بیمارستان ها و بیان مطالبات مردمی پرداختند.

گفتنی است: در این جلسه معاونین فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی بیمارستانها، معاونین آموزشی، درمان و فرهنگی و دانشجویی و اعضای شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکردانشگاه و کمیته حجاب و عفاف و ستاد صیانت و انطباق به همراه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان حضور داشتند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 43096

تصاویر

شورای فرهنگی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان ها برگزار شد شورای فرهنگی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان ها برگزار شد شورای فرهنگی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان ها برگزار شد شورای فرهنگی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان ها برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین