میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/02/25 - 11:04
  • 342
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZpaR

شادیانه ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر برگزار شد

به همت مدیریت فرهنگی، تشکل جامعه اسلامی و کانون فانوس دانشگاه برنامه شادیانه ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر همراه با برگزاری بازارچه خیریه کانون فانوس با حضور هنرمندان صداو سیما در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اعظم باقری معاون فرهنگی و دانشجویی در این مراسم ضمن تبریک روز دختر به همه دانشجویان که مصادف با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها است، گفت: تبریک می گویم به همه دختران عزیز که از امروز به سال پربار و دگرگون وارد می شوند سالی که برای پذیرش نقش‌های مهم تر از دختری آماده می شوند.

 

دکتر باقری با اشاره به هفته ملی جوانی جمعیت که از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت می باشد، اظهار داشت: دختران عزیز دانشجوی ما برای نقش‌های مهم همسری، عروس یاحلقه اتصال دو خانواده، مادری و البته نقش‌های مهم اجتماعی باید آماده شوند و از هم اکنون برای انتخاب های صحیح و ازدواج مناسب و آسان از خانواده کمک بگیرند تا فرصت ایفای نقش در تمام موقعیت‌ها را داشته باشند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی ادامه داد: دختران ما باید به گونه ای زندگی کنند که به هیچ کس اجازه سو استفاده یا خشونت به روش های گفتاری، دیداری، شنیداری و رفتاری ندهند، چون زنان آسیب دیده از ایفای مناسب نقش‌های مهم خود باز خواهند ماند.

 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در آخر به پسران عزیز توصیه می کنم همه دختران را همچون خواهران خود بدانند و احترام به آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند که از ویژگی بهترین مردان است.

 

این گزارش حاکی است: به ۵ نفر از حاضرین در جلسه که به سوالات مطرح شده از سخنان خانم دکتر باقری جواب درست دادند، هدیه نقدی تقدیم گردید.

 

از برنامه های اجرا شده در این جشن می توان به اجرای زنده با صدای حامد طاها، اجرای نمایش مرشد و مبارک، اجرای گروه سرود ثامن، نقالی مهدیس زیدی و برگزاری مسابقه از زندگینامه حضرت معصومه سلام الله علیها و اهدای ۵ سفر مشهد مقدس به قید قرعه به برندگان مسابقه، برپایی بازارچه خیریه و ... اشاره کرد.

 

لازم بذکر است: بخشی از اجرای حامد طاها، اجرای نمایش مرشد و مبارک و سخنرانی خانم دکتر باقری در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ازدواج دانشجویی بود.

 

گفتنی است: بازارچه خیریه به همت کانون های فانوس، هلال احمر و آرزوی سپید در راستای کمک به افراد بی بضاعت و ترویج فرهنگ نوع دوستی برپا شد.

 

در این بازارچه دانشجویان مهارت‌های خود در رشته‌های صنایع دستی، آشپزی و ... را در غرفه های مختلف به نمایش گذاشتند.

 

شایان ذکر است: درآمد حاصل از این بازارچه پس از جمع آوری صرف امور خیریه خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 129528

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین