سومین اتاق فرار آموزشی در دانشکده پیراپزشکی با موضوع «فارماکولوژی اختصاصی بیهوشی برگزار شد
سومین اتاق فرار آموزشی این دانشکده در با موضوع «فارماکولوژی اختصاصی بیهوشی» برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این رویداد به عنوان بخشی از پایاننامه خانم زهرا ملکی، دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش هوشبری، با مشارکت ۴۲ دانشجوی کارشناسی هوشبری از سه دوره مختلف در ۹ تیم و با همکاری دانشجویان ارشد برگزار گردید.
اساتید راهنمای این پروژه، دکتر فخرالسادات میرحسینی و دکتر زهرا بتولی، این رویداد را به عنوان محیطی تعاملی و انگیزشی برای یادگیری فعال، استدلال، تفکر نقادانه، کار تیمی و ارتقای رفتار حرفهای معرفی و تأکید کردند : این نوع یادگیری، دانشجویان نسل جدید را به حل معماها با همکاری تیمی تشویق میکند.
مشاور اجرائی معاون آموزشی دانشگاه، در بازدید از این رویداد، آن را نشانگر تلاش دانشگاه برای ارتقای روشهای آموزشی با استفاده از فناوریهای نوین دانست و بر اهمیت توسعه روشهای فعال یادگیری تأکید کرد.
دکتر عطیه فقیهی افزود: با توجه به اینکه این برنامه با استقبال گرم دانشجویان و رضایت ایشان در مقایسه با آزمونهای سنتی مواجه شد سایر دانشکدهها و گروههای آموزشی دانشگاه نیز می توانند از تجربیات موفقیتآمیز دانشکده پیراپزشکی و گروه هوشبری که تاکنون موفق به برگزاری سه دوره اتاق فرار آموزشی شده اند استفاده نمایند.
وی تصریح کرد: این تجربه موفق دانشکده پیراپزشکی بعنوان می تواند به عنوان الگویی نوین برای یادگیری موثر و جذاب در حوزههای آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
نظر دهید