میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/08/01 - 12:32
  • 968
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zxa

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب شد

دکتر کورش ساکی رئیس دانشگاه طی حکمی دکتر محمدرضا رشیدی نوش آبادی را به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب کرد.

 دکتر کورش ساکی رئیس دانشگاه طی حکمی دکتر محمدرضا رشیدی نوش آبادی را به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن حکم دکتر کورش ساکی به شرح ذیل است:


جناب آقای دکتر محمدرضا رشیدی نوش آبادی


عضو محترم هیات علمی دانشگاه


سلام علیکم


     با اتکال به خداوند متعال، با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب می شوید.


با توجه به اهمیت ویژه غذا و دارو و نقش آن در حفظ سلامت آحاد جامعه و ارتباط با بحث های علمی، اقتصادی و مسائل فرهنگی، بی تردید ارتقاء سطح آن نیازمند همت جدی و توجه بیشتر می باشد. بنابراین متقضی است با تعامل مناسب با حوزه های مرتبط، جلب مشارکت اعضای محترم هیات علمی دانشگاه و بهره مندی از توان و تجارب کلیه صاحبنظران، مدیران و کارشناسان این حوزه علاوه بر تدبیر امور جاری، نسبت به امور ذیل اهتمام ویژه مبذول فرمائید.


·        ترسیم نقشه راه به منظور برآورده ساختن نیازهای نظام سلامت در حوزه غذا و دارو طبق نقشه جامع علمی و اولویت های دانشگاه


·        ارتقاء کیفی و کمی کنترل و نظارت بر تولید، نگهداری، توزیع دارو، غذا، تجهیزات و فرآورده های آرایشی و بهداشتی همراه با نظارت مستمر


·        تلاش در جهت استقرار شرکت های پخش دارویی و غذایی یا نمایندگان مستقل آنها و تأسیس شرکت های تولید دارو و تجهیزات پزشکی و ارتقاء فرآیندهای نظارتی با بکارگیری و توسعه فناوری اطلاعات


·        توجه ویژه به امنیت غذایی و همکاری با سازمان های غیردانشگاه مرتبط


·        تلاش در جهت ارتقاء حوزه غذا و دارو در رتبه بندی دانشگاه ها همراه با بهبود شاخص های سلامت مرتبط با آن معاونت


امید است با رعایت کامل موازین قانونی و شرعی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف دانشگاه با رویکرد مدیریت منابع و مصارف و اهتمام ویژه در اجرایی نمودن برنامه عملیاتی آن حوزه موفق و مؤید باشید.


 


دکتر کورش ساکی


رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2825
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین