میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/01/23 - 12:28
  • 529
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9K
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

زحمات مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در پیشگیری از کرونا ستودنی است

نماینده کفیل مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، زحمات و تلاش های مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در پیشگیری از کرونا را ستودنی دانست.


نماینده کفیل مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، زحمات و تلاش های مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در پیشگیری از کرونا را ستودنی دانست.


 


به گزارش وب دا، جواد نائینی، با اشاره به اهمیت ویژه واکسیناسیون عمومی در برابر ویروس کرونا در دولت سیزدهم گفت: خوشبختانه شاهد اقدامات مفیدی در این خصوص هستیم و تلاش مجموعه وزارت بهداشت در راستای تسریع در روند واکسیناسیون فراگیر عمومی در طول شش ماه گذشته قابل تقدیر است.


 


وی افزود: مدافعان سلامت اعم از پزشکان و پرستاران و کلیه کادر بهداشتی و درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی با تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر خویش حماسه‌ای مثال زدنی را به منصه ظهور آوردند به نحوی که یادآور ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس شد و تقدیم  شهدای سلامت به ویژه شهدای سلامت منطقه کاشان "شهیدان دکتر محمد زارع، دکتر مجید فرهاد و محسن خادم" در این راه نشانه‌ای بر تعهد و پایبندی خادمان نظام سلامت است.


 


وی، در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی در حال حاضر کشور و تداوم دشمنی ها پس از گذشت بیش از ۴۰ سال تصریح کرد: اقدامات وزیر بهداشت به ویژه در بخش تامین و تزریق واکسن علیه بیماری کرونا و مهار طغیان بیماری کرونا جهادی بود و امیدورایم بیش از پیش گسترش یابد.


 


نماینده کفیل مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تولید واکسن داخلی و کاهش تلفات ناشی از کرونا را از دستاوردها و برنامه ریزی های دقیق وزارت بهداشت و حمایت های دکتر عین اللهی عنوان کرد.


 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2289
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین