میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/02 - 14:38
  • 1462
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zwya

راه اندازی مجدد دستگاه سنگ شکن برون اندامی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: در راستای ارتقاء خدمات درمانی در این مرکز، تعمیر و بروزرسانی دستگاه سنگ شکن این مرکز به پایان رسید و آماده ارائه خدمت به بیماران شد.

 به گزارش روابط عمومی، دکتر مرضیه طالبیان افزود: دستگاه سنگ شکن بیمارستان به دلیل نقص فنی و خراب شدن قطعه از مدار ارائه خدمت به بیماران خارج شده بود که دوباره راه اندازی و جهت ارائه خدمت به بیماران و مراجعین آماده گردید.

وی، با اشاره به اینکه واحد سنگ شکن این مرکز به عنوان تنها مرکز دولتی در شمال استان اصفهان است که خدمات سنگ شکن برون اندامی را با تعرفه دولتی ارائه می دهد، تصریح کرد: انجام سنگ شکن برون اندامی یکی از روش های درمان برای بیماران سنگ کلیه می باشد.

دکتر طالبیان، با بیان اینکه همه عمل‌های جراحی سنگ کلیه در این مرکز انجام می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر به شیوه‌های مختلفی مانند سنگ شکن سرپایی، عمل های جراحی PCNL(خارج کردن سنگ کلیه از راه ایجاد شکاف در پوست بیمار) و سنگ شکنی درون اندامی  TUL(از طریق یک اسکوپ نازک و از مجرای ادراری سنگ‌های درون حالب (میزنای) از بین می‌رود) انجام می شود.

لازم به ذکر است: شهروندان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نوبت‌گیری در واحد سنگ شکن ، روز های زوج از ساعت 8 الی 14 با شماره‌ تلفن 55005348 (پذیرش سنگ شکن) تماس بگیرند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 14053
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین