میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/18 - 15:43
  • 375
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHE

رئیس دانشگاه در پیامی روز پرستار را تبریک گفت

رئیس دانشگاه، در پیامی پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا و پرچم دار نهضت عاشورا حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار را به تمام همکاران فعال در این عرصه تبریک گفت.



رئیس دانشگاه، در پیامی پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا و پرچم دار نهضت عاشورا حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار را به تمام همکاران فعال در این عرصه تبریک گفت.


به گزارش وب دا، در پیام دکتر سید علیرضا مروجی آمده است:


پنجم جمادی الاول به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی ایران برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است.


همراهی و ایثار جامعه پرستاری در سال های گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس و همه گیری ویروس کرونا، شاهدی بر بلوغ حرفه ای و تعهد این گروه فرهیخته می باشد، ارزش و اهمیت کار این قشر زحمتکش وقتی آشکار و نمایان می شود که بدانیم توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است و امروز جامعه پرستاری مبدّل به نیروی عظیمی گشته که مسئولیت پر ارزش خود را برای ارتقاء سلامت جامعه با جدیت تمام پذیرفته و به عنوان عضوی جدایی ناپذیر در تیم سلامت انجام وظیفه می نماید.


پرستاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیار رفیعی دارد و جامعه پرستاری، مجموعه ای زحمتکش و پویا با هدفی مقدس، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است و بی شک، نام گذاری این روز فرخنده  ،  به عنوان  روز پرستار، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانند و بواسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند .


بدون شک تلاش و تعهد همه‌جانبه پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان مخصوصا در زمان شیوع بیماری کرونا اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد.


اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، روز فرخنده پرستار را به تمامی پرستاران عزیز کشورمان مخصوصا اساتید،  مربیان، پرستاران و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون، سلامتی و عاقبت به خیری همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. 


دکتر سید علیرضا مروجی


رئیس دانشگاه 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2036
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین