میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/01/24 - 07:57
  • 432
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4Da

دفاع جوان متدین و مؤمن انقلابی از ارزش های اسلامی با موفقیت و پیروزی همراه بوده است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: هرجا که جوان متدین و مؤمن انقلابی در دفاع از ارزش های اسلامی به پا خواسته است حتماً همراه با موفقیت و پیروزی بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین ابن علی در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در دانشگاه، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری همایش، از اقدامات انجام شده ستاد امر به معروف شهرستان مخصوصاً در ایام تعطیلات عیدنورز تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: عملکرد نیروهای داوطلب و در کنار آن حمایت و پشتبیانی مسئولین شهرستان نشان داد هرجا جوان متدین و مؤمن انقلابی در دفاع از ارزش های اسلامی به پا خواسته است حتماً به موفقیت می رسد.

حجت الاسلام ابن علی، فراخوان انجام شده در ایام عید نوروز و عملکرد آن باعث شد امید و انگیزه بیشتری در دل جوانان و مردم در ادامه و حمایت از این اقدامات انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آنچه در اغتشاشات در مورد حجاب و عفاف اتفاق افتاد یک اقدام پدافندی بود و دشمن از زنان ایرانی مجبه انقلابی انتقام گرفت چون این بانوان ثابت کرده بودند با وجود حجاب می شود در صحنه های علمی سیاسی و اجتماعی در کل دنیا حضور داشت و آنها از این اتفاق ناراحت بودند ولی به حمد و قوه الهی آن نیرویی که در برابر اغتشاشات ایستاد، خود همین بانوان انقلابی بودند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14311
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین