میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/17 - 11:32
  • 575
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8Aa
به همت خیر سلامت:

دستگاه های سونوگرافی و C- ARM در آران و بیدگل راه‌اندازی شد

دستگاه سونوگرافی در بیمارستان امام حسن (ع) و C- ARM در بیمارستان سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دستگاه سونوگرافی در بیمارستان امام حسن (ع)  با تعرفه دولتی و با هزینه 18 میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت حاج اصغر مسجدی و خیرگمنام و دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر کورش ساکی افزود: دستگاه C- ARM به همراه تخت جراحی DHS به همت شرکت فولاد کویر در بیمارستان سیدالشهداء (ع) با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال راه اندازی شد.

وی، با اشاره به اینکه دستگاه C- ARM یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است، تصریح کرد: این دستگاه توانایی های رادیوگرافی داشته و همچنین برای تصویربرداری در حین عمل های جراحی ارتوپدی استفاده می گردد.

دکتر ساکی، با اشاره به اینکه این اقدام به منظور ارتقاء و تکمیل خدمات درمانی به بیماران سرپایی و سایر مراجعین در این مراکز انجام شده است، ادامه داد: یکی از مهمترین تجهیزات کمک تشخیصی در هر بیمارستانی وجود دستگاه سونوگرافی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه امید می‌رود با انجام این اقدام و ارائه خدمات شایسته به مراجعان  مشکلات درمانی آنان کاسته شود، ادامه داد: تلاش می‌شود با برطرف کردن نیازها و بعضا کمبودها در تمام ابعاد کمی و کیفی بهترین و مناسبترین خدمت به مردم ارائه شود.

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان,ریاست
  • کد خبر : 14144

تصاویر

دستگاه های سونوگرافی و C- ARM در آران و بیدگل راه‌اندازی شد دستگاه های سونوگرافی و C- ARM در آران و بیدگل راه‌اندازی شد دستگاه های سونوگرافی و C- ARM در آران و بیدگل راه‌اندازی شد دستگاه های سونوگرافی و C- ARM در آران و بیدگل راه‌اندازی شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین