میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/06/20 - 13:31
  • 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zi8z

درمانگاه مشاوره، تشخیص و درمان مشکلات جنسی زناشویی در کاشان با تعرفه دولتی

درمانگاه مشاوره، تشخیص و درمان مشکلات جنسی زناشویی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان آماده ارائه خدمات با تعرفه دولتی به مراجعین می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مشاور و درمانگر اختلالات جنسی با اعلام این مطلب گفت: این درمانگاه واقع در بیمارستان کارگرنژاد به ارزیابی، مشاوره، آموزش، تشخیص و درمان مشکلات و اختلالات جنسی برای زوجین می پردازند.

محمد حسین اخوان تقوی افزود: شناخت، تشخیص و درمان مشکلات و اختلالات جنسی به گونه ای موثر می تواند سبب کاهش پدیده ی شوم طلاق و در نهایت بهبود سلامت عمومی شود اما امروزه به این موضوع مهم و بنیادی توجه مورد انتظار نشده است.

به گفته وی، برخی آمارها نشان می دهد حدود 50 درصد طلاق ها در ایران به دلیل مسائل و اختلالات جنسی است، به یقین افزایش نرخ طلاق در کشورمان پیامدهای ناهنجار فردی و اجتماعی را به همراه دارد.

دکتر اخوان تصریح کرد: اختلالات جنسی مجموعه وسیعی از کژکارکردی های جنسی، انحراف و ملال جنسیتی را شامل می شود که به دنبال آن ها رضایت مرد و زن از رابطه زناشویی کاهش می ‌یابد. چرخه پاسخ جنسی انسان فرایندی جسمی (فیزیولوژیک) و روان شناختی دارد که مراحل برانگیختگی و تهییج، اوج لذت جنسی و فرونشینی را شامل می‌شود. کژکارکردی های جنسی مشکل هایی هستند که در این چرخه رخ می‌دهند.

مشاور و درمانگر اختلالات جنسی، با بیان اینکه براساس آمارها حدود 30 درصد افراد در جوامع مختلف به یکی از انواع اختلالات جنسی مبتلا هستند، یادآور شد: این گونه اختلالات با مراجعه و درمان زود هنگام و صحیح در بسیاری از موارد درمان پذیر می باشند.

یادآور می شود درمانگاه، مشاوره، تشخیص و درمان مشکلات جنسی زناشویی اولین مرکز تشخیص و درمان مشکلات جنسی زناشویی در منطقه شمال اصفهان است که پذیرای مراجعین از شهرستان های همجوار و سایر نقاط کشور می باشد و مراجعان می توانند جهت رزو نوبت با شماره 55770000 تماس بگیرند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان
  • کد خبر : 103416
کلمات کلیدی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین