میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/07/03 - 11:47
  • 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZoFA

خدمات بهداری یکی از الگوهای موفق دوران دفاع مقدس است/موفقیت کادر سلامت در دفاع مقدس تلفیق علم و ایمان بود

دکتر الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از مدل های موفق مدیریتی دفاع مقدس در حوزه بهداشت و درمان بوده که نشانگر تلفیق علم و ایمان در عرصه بهداری بهداشت و درمان است.

دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با وبدا، به نقش وزارت بهداشت و بهداری‌ها در زمان دفاع مقدس اشاره و آن را الگویی موفق و ارزنده برای مدیران سلامت کشور دانست. 
 
دکتر الهیان در همین زمینه خاطرنشان کرد: سال‌های دفاع مقدس در زمینه های مختلف الگویی برای ملت پر افتخار ایران است و علاوه بر جهاد، شهادت، جانبازی و ایثارگری، منظومه ای از  مدل های موفق مدیریتی در زمینه های مختلف است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها به آن اشاره فرمودند. 
 
به عقیده نماینده مردم تهران در مجلس، یکی از مدل های موفق مدیریتی دفاع مقدس در حوزه بهداشت و درمان بوده که نشانگر تلفیق علم و ایمان در عرصه بهداری بهداشت و درمان است. 
 
دکتر الهیان خاطرنشان کرد: تلفیق ایمان و علم در دفاع مقدس از سوی کادر سلامت تبدیل به یک نماد شده که امروز بازخوانی دوران دفاع مقدس در عرصه مدیریت بهداشت و سلامت و تیم های پزشکی بسیار راهگشا است. 
 
وی گفت: در حوزه سلامت و خدمات تیم های بهداری در دفاع مقدس کتاب ها و مستندات فراوانی وجود دارد که بازخوانی و تدریس آنها یک ضرورت است.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 106043
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین