میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/06/28 - 10:02
  • 321
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zbaz

جلسه هم اندیشی ائمه جماعات در دانشگاه برگزار شد

جلسه هم اندیشی برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت ائمه جماعات دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از ائمه جماعات دانشگاه روز دوشنبه 27/06/1402 در محل سالن طبیب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: کار فرهنگی کاری بسیار دشوار و پیچیده است و متأسفانه در بیشتر مواقع به این امر اولویت داده نشده است و از نتایج آن مهاجرت بیش از چهارهزار پزشک و پرستار بوده است.

دکتر کورش ساکی، با توجه به اهمیت موضوع، بر لزوم برنامه ریزی جدی در زمینه امور فرهنگی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس ابن علی مسئول دفتر نهاد رهبری نیز در این نشست، به بیان نکاتی در ارتباط با لزوم برنامه ریزی فرهنگی در ابتدای سال تحصیلی در جهت عملکرد بهتر و اثرگزاری بیشتر تأکید کرد.

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست، خواستار افزایش سطح مطالعات فرهنگی ائمه جماعات و توجه بیشتر به این امر شد و گفت: علاوه بر دانشجویان، لازم است با کل مجموعه دانشگاهی یعنی اساتید و کارکنان نیز ارتباط مؤثر در زمینه انجام امور فرهنگی برقرار کرد و با برگزاری دوره ها، اردوها و کارگاه های مختلف استعداد ویژه آنها شناسایی و مدیریت شود.

دکتر اعظم باقری افزود: با توجه به شعار امسال "ایران جوان بمان" برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اهمیت ویژه ای دارد و باید فرصت اظهار نظر به تمامی افراد داده شود.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه ائمه جماعات دانشگاه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 103523

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین