میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/11/19 - 13:27
  • 345
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZZZ7

جشن بزرگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه برگزار شد

همزمان با دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشنی به همین مناسب با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سه شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی فخری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این مراسم، اظهار داشت: ما خیلی از روزها مانند تولد فرزند، ازدواج و... را مبارک می دانیم و مبارک بودن آن را درک می کنیم، اما درک کاملی از مبارک بودن بعضی از ایام نداریم. این مبارکی، معنوی است که پیروزی انقلاب اسلامی نیز از این قبیل است و انشاءالله با ظهور امام زمان عجل الله تعالی و فرجه الشریف ما به این درک کامل نائل آییم.

لازم به ذکر است: اجرای سرود، مسابقات شاد و گروه طنز، پخش کلیپ و سرودهای انقلابی، توزیع پرچم ایران بین بچه ها، تقدیر از برندگان جشنواره جان فدا، پخش کلیپی از برترین ها و ... از برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است: جشنواره جان فدا به مناسبت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش های هنری: نقاشی- طراحی- پوستر و عکس، ادبی: شعر – داستان کوتاه و متن ادبی،  فیلم: فیلم کوتاه داستانی- تیزر و نماهنگ- دکلمه خوانی و روایت گری برگزار و به برندگان هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 3249

تصاویر

جشن بزرگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه برگزار شد جشن بزرگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین