میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/02/28 - 13:41
  • 6020
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSt

تقدیر فرماندار شهرستان آران و بیدگل از خدمات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مقابله با کرونا/تقدیر از مدیر روابط عمومی دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از خدمات این دانشگاه در مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از خدمات این دانشگاه در مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.


به گزارش وب دا، در این دیدار دکتر اسماعیل بایبوردی ضمن تشکر از زحمات اعضای هیات علمی، پزشکان، پرستاران، بهیاران و کارکنان این دانشگاه در دوران بحران کرونا، گفت: اقدامات شایسته ای در حوزه های سلامت و بهداشت در این دو شهرستان صورت گرفته است.


وی با تاکید بر این که شیوع کرونا هنوز ادامه دارد، افزود: همچنان نیازمند همراهی همه مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی هستیم.


دکتر بایبوردی جامعه سالم را بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها دانست و تصریح کرد: مجموعه کادر بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از دانش ‌بنیان‌ ترین، هوشمندانه ‎ترین و دانش‌ پایه ‌ترین کارگزاران دولت هستند.


فرماندار شهرستان آران و بیدگل، همچنین در این دیدار 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و از زحمات روابط عمومی دانشگاه به خصوص در مقابله و پیشگیری از کرونا تشکر کرد و تقدیرنامه ای را به مدیر روابط عمومی دانشگاه اهدا کرد.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 620
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین