میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/11/28 - 09:48
  • 604
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQG

تقدیر از پدران مدافع سلامت در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی

رئیس و جمعی از مدیران مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، به مناسبت روز پدر از پدران مدافع سلامت شاغل در این مرکز قدردانی کردند.



رئیس و جمعی از مدیران مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، به مناسبت روز پدر از پدران مدافع سلامت شاغل در این مرکز قدردانی کردند. 


به گزارش وب دا، در این اقدام که همزمان با روز پدر و با حضور خانواده های پدران مدافع سلامت در محل کار این پدران ( مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان) برگزار شد از زحمات این پدران تقدیر شد. 


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان در این اقدام نمادین گفت: عزت ایران اسلامی حاصل مجاهدات مردان و زنانی است که نه تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه در جبهه مبارزه با کرونا زیبا درخشیدند. 


دکتر ابوالفضل شجاعی در مراسم تقدیر از پدران مدافع سلامت به همراه خانواده هایشان، ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر افزود: حضرت علی(ع) جلوه زیبایی از آزادگی و اخلاص، نماد ایمان، عدالت، دانش آموخته و تربیت یافته مکتب نبی مکرم اسلام(ص) است. 


وی اظهار داشت: آزادمنشی، حقیقت جویی و شجاعت حضرت علی(ع) در اسلام بی نظیر و بی بدیل بوده و علم، ایمان، صداقت و وفاداری آن حضرت در عمق تاریخ مانده است. 


وی تصریح کرد: نامگذاری تاریخ ولادت امام علی(ع) با نام روز پدر در تقویم کشورمان نشان از جایگاه شامخ پدران دارد. 


دکتر شجاعی یادآور شد: تلاش و زحمات شبانه روزی مردان و زنان عرصه سلامت در این برهه از زمان که با بحران کرونا مواجه هستیم بر کسی پوشیده نیست، همکاران بزرگواری که با ایثار و از خودگذشتگی در راه سلامتی هم نوعان درخشیدند و در این جبهه نابرابر از هیچ کوششی دریغ ندارند لذا خالصانه از همه این مجاهدان سلامت قدردانی و تشکر می کنم و این روز بزرگ را به تک تک آنان تبریک عرض می نمایم.





  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2157
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین