میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/04 - 10:01
  • 307
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYG
به مناسبت هفته سلامت مردان عنوان شد:

تاکنون 25 درصد مردان منطقه کاشان نوبت سوم پوشش کامل واکسیناسیون کووید 19 را دریافت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه گفت: تاکنون بیش از 25 درصد مردان 30 تا 60 سال شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نوبت سوم پوشش کامل واکسیناسیون کووید 19 را دریافت کردند.




معاون بهداشتی دانشگاه گفت: تاکنون بیش از 25 درصد مردان 30 تا 60 سال شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نوبت سوم پوشش کامل واکسیناسیون کووید 19 را دریافت کردند. 


به گزارش وب دا، دکتر مهدی دلاوری، با اشاره به شعار امسال هفته سلامت مردان مبنی بر "مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری کرونا و محافظت جمعی" افزود: همچنین مردان این گروه سنی، 78.3 نوت اول و 71.8 نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند. 


عضو هیات علمی دانشگاه، با تاکید بر اینکه اهم برنامه ریزی های این دانشگاه در راستای ترویج فرهنگ واکسیناسیون و تکمیل تزریق دوزهای مختلف واکسن کرونا است، اظهار داشت: در راستای ریشه کنی این ویروس منحوس نیاز به همکاری آحاد جامعه به خصوص در انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی داریم. 


معاون بهداشتی دانشگاه یادآور شد: این معاونت به منظور پوشش کامل واکسیناسیون در نظر دارد تیم های واکسن سیار به ادارات، ارگان ها و اصناف جهت انجام و  تکمیل واکسیناسیون کرونا را اعزام کند. 


دکتر دلاوری، به تمامی هموطنان به ویژه مردان این گروه سنی توصیه کرد از بسته خدمات سلامتی که به صورت رایگان در مراکز و پایگاه های خدمات جامع سلامت ارائه می شود، بهره مند شوند. 


وی یادآور شد: این خدمات شامل کنترل وزن و فشارخون، بررسی تغذیه و رژیم درمانی، بررسی تحرک بدنی، انجام معاینات پزشکی و بررسی فاکتورهای بیماری های قلبی و عروقی و در صورت نیاز ارجاعات تخصصی می باشد. 


شایان ذکر است: تهیه و ارسال نامه گرامیداشت هفته سلامت مردان  به ادارات  و ارگان ها، تهیه و نصب بنر هفته سلامت مردان در سطح شهرستان، اجرای برنامه های رادیویی و وبینارهای مرتبط با سلامت مردان، تهیه پوستر ها و کلیپ های آموزشی هفته سلامت مردان و انتشار در فضای مجازی، برگزاری مسابقه هفته سلامت مردان در سطح شهرستان، اعزام تیم واکسن سیار به ادارات و ارگان ها و اصناف جهت انجام و  تکمیل واکسیناسیون کرونا و ... از جمله اقدامات دانشگاه در این هفته می باشد. 




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2165
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین