میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/08/20 - 16:38
  • 371
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZDsQ

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امروز شنبه 20 آبان 1402 به همراه رییس و معاونین دانشگاه از مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سعید کریمی ضمن حضور در بخش های مختلف مرکز درمانی ثامن الحجج (ع)، ازکلینیک سطح دو ناباروری این مرکز بازدید بعمل آورد و در خصوص تامین بخشی از تجهیزات  و نیروی انسانی مورد نیاز آن قول همکاری دارد.

وی همچنین، از بیمارستان در حال ساخت امام حسن (ع) این شهرستان بازدید و دستورات لازم در این خصوص را عنوان کرد.

لازم به ذکر است بررسی علل ناباروری زوج در قالب کلینیک تشخیصی مردان و زنان (متخصصان زنان، ارولوژی و طب سنتی)، امکان استفاده از خدمات سونوگرافی، توانمندی و امکان انجام اقدامات آزمایشگاهی در زمینه اندورولوژی و توانمندی انجام تلفیق داخل رحمی iui از جمله خدمات قابل ارائه مرکز ناباروری ثامن الحجج (ع) است.

شهرستان آران و بیدگل، یکی از شهرستان‌های استان اصفهان و در شمالی‌ترین نقطه آن واقع شده‌است. مرکز این شهرستان، شهر آران و بیدگل است.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان
  • کد خبر : 124012

تصاویر

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی شهرستان آران و بیدگل
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین