میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/11/06 - 13:19
  • 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6G

بازدید معاون درمان از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه

معاون درمان دانشگاه، دکتر حامد یزدان پناه به همراه مدیران و کارشناسان ستادی این معاونت از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه بازدید کرد.



معاون درمان دانشگاه، دکتر حامد یزدان پناه به همراه مدیران و کارشناسان ستادی این معاونت از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاهبازدید کرد.


رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاهدر این بازدید در خصوص فعالیت های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی  و مدیریت حوادث دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد .


دکتر حسین ریاحی فعالیتهای این حوزه را شامل اورژانس پیش بیمارستانی، سامانه پایش داده های مراقبت های درمانی، مدیریت بحران و حوادث، پدافند غیرعامل و آموزش بیان کرد.


وی با اشاره به اهمیت شاخص کاهش زمان رسیدن بربالین بیمار در حوزه پیش بیمارستانی، بر لزوم افزایش پایگاه های شهری تحت پوشش دانشگاه و پراکندگی این پایگاه ها تاکید کرد.


وی افزود: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای 24 پایگاه شهری و جاده ای است که شامل  8 پایگاه شهری و 11 پایگاه جاده ای در شهرستان کاشان و3 پایگاه شهری و2 پایگاه جاده ای در شهرستان آران و بیدگل می باشد.


دکتر ریاحی تعداد پرسنل عملیاتی و ستادی این مرکز را  203 نفر ذکر کرد و افزود: هم اکنون این مرکز در ناوگان خود از 45 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سامانه های عملیاتی تخصصی به منظور ارائه خدمات به بیماران اورژانسی برخوردار است.


معاون درمان در این بازدید ضمن تشکر از خدمات شبانه روزی پرسنل مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاهبه نقش و اهمیت جایگاه این مرکز در بدنه نظام سلامت اشاره کرد.


وی در خصوص تلاش برای به روز رسانی تجهیزات و فضاهای مورد نیاز مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاهبه منظور افزایش کیفیت خدمات این مرکز تاکید کردند.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2115
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین