میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 27 مهر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/07/25 - 09:30
  • 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZnRT

امدادرسانی سریع به مصدومان حادثه انفجار شهرک جعفر آباد

در حادثه دلخراش انفجار یک دیگ مذاب در شهرک صنعتی جعفرآباد کاشان که بعد از ظهر امروز رخ داد، مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سعی خود را در انجام صحیح مأموریت برای نجات جان حادثه دیدگان به کار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پی این حادثه که تاکنون منجر به کشته شدن ۲ نفر و مصدوم شدن شدید ۷ نفر دیگر شد، بلافاصله تیم‌های امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. 

به گفته دکتر مهرداد فرزندی‌پور رئیس مرکز اورژانس کاشان در این حادثه که در اثر انفجار دیگ مذاب رخ داد متاسفانه یک نفر در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد و هشت نفر دچار سوختگی شدند که پس از اقدامات درمانی اولیه توسط چهار دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

دکتر سید رامین مدنی، سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز با تأکید بر وخامت حال مصدومان، از تلاش‌های کادر پزشکی برای بهبودی حال آنها خبر داد. 

وی گفت: از ۸ مصدوم حادثه انفجار دیگ مذاب شهرک صنعتی جعفرآباد کاشان که به این مرکز منتقل شده بودند ، یک نفر فوت کرد و ۷ مصدوم دیگر با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه  به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان منتقل شدند.

 دکتر مدنی افزود: از ۷ مصدومی که به اصفهان منتقل شدند، ۴ مصدوم با حال عمومی نامساعد و با دستگاه تنفس مصنوعی و ۳ مصدوم هم با حال عمومی مساعد  به مرکز درمانی اصفهان منتقل شدند.

 سرپرست بیمارستان با تشکر و قدردانی از تلاش کادر پزشکی؛ بیهوشی و پرستاری بیمارستان در ارائه خدمات درمانی به این مصدومین اظهار کرد:  این مصدومین پس از انجام اقدامات حیاتی و اولیه توسط کادر مجرب  این مرکز به همراه امکانات و تجهیزات مورد نیاز توسط سه نفر کارشناس پرستاری، دو کارشناس بیهوشی و دو کارشناس فوریت های ۱۱۵  در ساعت ۲۰ امشب به اصفهان اعزام شدند.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار ویژه کاشان نیز همچنین ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه، علت اصلی آن را اختلال در سیستم برق کارخانه اعلام کرد و افزود که کارشناسان در حال بررسی دقیق‌تر علل وقوع حادثه هستند.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار، برای مصدومین آرزوی سلامتی می کند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 134770

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین