میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/08/29 - 16:48
  • 866
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Zgc

اعضاء هیأت بورد گروه آموزشی رادیولوژی وزارت بهداشت از دانشگاه بازدید کردند

اعضاء هیأت بورد گروه رادیولوژی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور امکان سنجی ظرفیت های دانشگاه در خصوص تربیت دانشجویان مقطع دستیاری رشته رادیولوژی از این گروه بازدید کردند...

اعضاء هیأت بورد گروه رادیولوژی  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور امکان سنجی ظرفیت‌های دانشگاه در خصوص  تربیت دانشجویان مقطع  دستیاری رشته رادیولوژی از این گروه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهیار غفوری و دکتر امیررضا رادمرد اعضاء هیات بورد گروه رادیولوژی و مینا زارع کارشناس دبیرخانه شورای تحصصی وزارت بهداشت در این بازدید از امکانات و فضاهای آموزشی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با گروه در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی بازدید  به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش: در نشست سرپرست و مدیران دانشکده پزشکی و اعضای هیات علمی گروه رادیولوژی دانشگاه   با  اعضاء هیأت بورد وزارت متبوع، چالش‌ها و مسائل  پیش روی این گروه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

دکتر حمیدرضا طالاری مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه  نیز  در این نشست، در رابطه با سابقه گروه، اهمیت این رشته، اعضای هیات علمی، امکانات گروه و همچنین اقدامات انجام شده برای رفع نواقص بازدیدهای قبلی توضیحاتی را بیان کرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 2923
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین