میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/08 - 12:57
  • 1054
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7za
به مناسبت روز جانباز:

از جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیر امور دانشجویی، مشاور امور ایثارگران، مشاور امور بانوان و مسئول روابط عمومی با حضور در منزل محسن حقگو جانباز هشت سال دفاع مقدس از ایشان تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این دیدار، ضمن تشکر و قدردانی از محسن حقگو جانباز هشت سال دفاع مقدس، خاطرات زمان جنگ را از زبان ایشان استماع کرد.

 دکتر کورش ساکی با اشاره به مقام ایثارگران اظهار داشت: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

وی، ایثارگران و جانبازان دوران جنگ و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب را دریای معرفت، فضیلت و صبر و بردباری دانست و تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که قدردان از خودگذشتگی و ایثار آنها باشیم.

رئیس دانشگاه، با اشاره به اینکه شما جانبازان پشتوانه و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی هستید اظهار داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همگان است.

گفتنی است در این مراسم دکتر علی فخری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اهدای هدیه و لوح تقدیر، از ۱۴ سال خدمات و زحمات ارزشمند محسن حقگو در معاونت فرهنگی و دانشجویی تشکر کرد.

شایان ذکر است: این دیدار به همت دفتر امور ایثارگران دانشگاه صورت پذیرفت و لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف رئیس دانشگاه به این جانباز سرافراز اهدا شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی,ریاست
  • کد خبر : 14086

تصاویر

از جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد از جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد از جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد از جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد از جانباز هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین