میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/24 - 08:29
  • 311
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZWH
توسط تیم ارزیاب وزارت بهداشت:

ارزیابی بیرونی دوره پزشکی عمومی دانشگاه انجام شد

ارزیابی بیرونی دور دوم اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی دانشگاه به همت تیم ارزیاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

به گزارش وب دا، معاون آموزشی دانشگاه، در جلسه معارفه تیم ارزیاب با مسئولان دانشگاه ضمن خیرمقدم به اعضای تیم ارزیاب بیرونی، هدف از این بازدید را بررسی فرآیند اجرای برنامه آموزش پزشکی و مستندات خودارزیابی دانشکده بیان کرد.

دکتر فاطمه سادات قریشی، هدف اصلی اعتبار بخشی را بهبود دوره پزشکی عمومی دانست و با اشاره به کمتر بودن درآمد اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مقایسه با سایر دانشگاه های کلان منطقه هفت و بیشتر بودن تعداد دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه تمام تلاش خود را  در راستای ارتقای آموزش به کارگرفته است.

دکتر زریچهر وکیلی دبیر کمیته خود ارزیابی دانشکده پزشکی دانشگاه نیز، گزارشی از فرآیند خود ارزیابی دانشکده را ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد: ارزیابی بیرونی منجر به ارتقاء کیفیت آموزش پزشکی شود.


سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه نیز در این جلسه، ضمن بیان تاریخچه شهر کاشان به معرفی دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده پزشکی پرداخت و برخی موفقیت های کسب شده توسط دانشگاه را بیان کرد.


دکتر مهدی نور الدینی، با بیان اینکه تیم منتخب وزارت متبوع به مدت سه روز جهت انجام ارزیابی بیرونی دوره پزشکی عمومی و بررسی ساختار و فرایند اعتبار بخشی رشته پزشکی در دانشگاه حضور داشتند، اظهار داشت: در روز اول پس از بررسی مستندات حوزه های اعتباربخشی اعضای تیم ارزیاب با مدیران و نماینده های گروههای آموزشی دانشگاه در سالن قریب دانشگاه و با نماینده دانشجویان در سالن حکیم دانشگاه دیدار داشته و در خصوص میزان اجرای استانداردهای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: بازدید از عرصه های بالینی آموزشی در روز دوم و سوم از حضور تیم ارزیاب بیرونی در کاشان انجام و جمع بندی نهایی و برگزاری جلسه اختتامیه جهت ارائه گزارش به مسئولان دانشگاه و دانشکده با حضور رییس دانشگاه و معاون آموزشی و مسئولان حوزه ها صورت گرفت.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2220
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین