میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/02/14 - 10:48
  • 392
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZhPa
معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد:

ارائه سند ملی مردمی سازی آموزش پزشکی به شورای انقلاب فرهنگی

معاون آموزشی وزارت بهداشت در بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی از تدوین سند مردمی سازی آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در همایش آموزش پزشکی، ضمن گرامیداشت مقام استاد و هفته معلم بر بهره برداری ظرفیت نخبگان جامعه تاکید کرد و افزود: سند مردمی سازی آموزش پزشکی در سال جاری به شورای انقلاب فرهنگی ارائه می شود.
 
وی با اشاره به اجرای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری، افزود: یکی از برنامه های در دست پیگیری ما در سال جاری، تدوین سند ملی مردمی سازی آموزش پزشکی و ارائه آن به شورای انقلاب فرهنگی است‌‌؛ در واقع باید استعداد ها و ظرفیت نخبگان جامعه در اختیار آموزش پزشکی قرار گیرد. 
 
دکتر باقری فرد با بیان اینکه نخبگان جزو سرمایه های تجدید ناپذیر جامعه هستند، افزود: یکی از هنرهای اساتید این است که فراگیرانی تربیت کنند که از خودشان برتر باشند.
 
وی افزود: برای توسعه کمی و کیفی آموزش باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود. 
 
دکتر باقری فرد به ادغام آموزش پزشکی در نظام ارائه خدمات سلامت اشاره کرد و افزود: آموزش پزشکی کشور، یک نظام منحصر به فرد و در عرصه است و فارغ التحصیلان بلافاصله می توانند در عرصه ارائه خدمات سلامت به مردم حضور یابند.
 
آموزش پاسخگو؛ دانشگاه متعالی 
 
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر بحث پاسخگویی اجتماعی، اظهار کرد: برای داشتن دانشگاه متعالی، آموزش باید پاسخگو و دانشگاه در خدمت مردم باشد. 
 
گفتنی است، بیست و چهارمین همایش آموزش پزشکی با حضور بیش از سه هزار شرکت کننده و سخنران برجسته بین المللی در تاریخ 13 اردیبهشت 1402 در مرکز همایش های بین المللی رازی آغاز به کار کرد و در روز نخست همایش، برترین های جشنواره شهید مطهری معرفی شدند و جایزه ملی تداوم به برگزیدگان اهدا شد.
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 14438
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین